پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
اراک

حوزه/ مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بر لزوم اهتمام در راستای معرفی الگوهای موفق ازدواج آسان و به موقع به نسل جوان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، مسعود پیرایش طی سخنانی در نشست با اصحاب رسانه ضمن تبریک اول ذی الحجه، سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) ابراز داشت: هفته ازدواج فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ ازدواج آسان و ترویج آن میان نسل کنونی جامعه است که در این خصوص رسانه ها می توانند در امر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی نقش مهمی را ایفا کنند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری ۵۰ برنامه در هفته ازدواج در سطح استان مرکزی گفت: برگزاری نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته ازدواج آسمانی، تقدیر از زوجین دارای ویژگی بارز و الگوساز، برگزاری جشن وصال در سطح استان، تقدیر از فعالین حوزه ازدواج، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سطح استان از جمله این برنامه‌ها است که در این راستا در شهرها، روستاها و حتی در مدارس به این مهم پرداخته می‌شود.

دبیر ستاد هفته ازدواج استان مرکزی به برگزاری نشست‌های مشاوره‌ای در راستای تقویت فرهنگ ازدواج و تحکیم بنیان خانواده افزود: در سال گذشته بیش از هزار و ۳۰۰ جلسه مشاوره رایگان ازدواج و خانواده برای ۷۷۰ نفر در مناطق محروم برگزار شد که به لطف الهی نتایج و برکات خوبی به همراه داشت.

وی با اشاره به افتتاح ۵ مرکز مشاوره از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: در هفته ازدواج نیز ۲ مرکز دیگر با محوریت ازدواج و تحکیم بنیان خانواده در استان مرکزی آغاز به کار می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه ۱۹ تا ۲۵ خردادماه هرساله به عنوان گرامیداشت هفته ازدواج نامگذاری شده است، بیان داشت: با تحقق این مهم، امر ازدواج برای جوانان تسهیل و جوانان می‌توانند از این خدمات در هر استان بهره‌مند شوند، ضمن آن که ما باید در جهت معرفی الگوهای موفق ازدواج آسان و به موقع به نسل جوان اهتمام داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha