شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ |۱۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 22, 2024
حاج علی اکبری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری گفت: همه ما در رویداد هم‌افزایی ارکان حاکمیتی موضوع جمعیت ذیل نام مقدس وهاب پروردگار متعال گرد هم جمع شده‌ایم. این کار فوق‌العاده ارزشمند و مهم را ذیل عنایات حضرت موسی بن جعفر(ع) تعریف کرده‌ایم. اگر ایران عزیز ما خویشاوند پیامبر اعظم(ص) است، از برکت حضرت موسی بن جعفر(ع) است که این سرمایه گذاری بزرگ برای اهل بیتی شدن ایران از وجود نازنین آن حضرت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در آیین افتتاحیه نخستین رویداد هم‌افزایی ارکان حاکمیتی موضوع جمعیت که در مجتمع فرهنگی آدینه تهران برگزار شد، با اشاره به آیه ۷۴ سوره مبارکه فرقان «رَبَّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیَّاتِنا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتَّقینَ إِماماً» گفت: خدای متعال هم همسر و هم فرزند را هبه می‌داند.

وی گفت: همه ما در رویداد هم‌افزایی ارکان حاکمیتی موضوع جمعیت ذیل نام مقدس وهاب پروردگار متعال گرد هم جمع شده‌ایم. این کار فوق العاده ارزشمند و مهم را ذیل عنایات حضرت موسی بن جعفر (ع) تعریف کرده‌ایم. اگر ایران عزیز ما خویشاوند پیامبر اعظم(ص) است، از برکت حضرت موسی بن جعفر(ع) است که این سرمایه گذاری بزرگ برای اهل بیتی شدن ایران از وجود نازنین آن حضرت است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه موضوع جمعیت وظیفه حتمی، قطعی و عینی ما محسوب می‌شود، ابراز کرد: این ازجمله چیزهایی است که قطعا در پیشگاه خدای متعال درباره آن سوال خواهیم شد و برای پاسخ در پیشگاه خدای متعال باید خود را آماده کنیم.

وی افزود: این جزء واجبات همگانی است و خیلی کم هستند کسانی که از دایره این مساله خارج باشند. ائمه جمعه بخواهند یا نخواهند باید در پیشگاه خدای متعال پاسخگو باشند و بنده نیز نفر اول هستم که باری سنگین‌تر و مسئولیتی بزرگتر داریم. دوستان وزارت بهداشت نیز در این مساله مسئولیت بزرگی دارند. عزیزان در سازمان تبلیغات اسلامی نیز پرچم این مساله را در دست دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری با بیان اینکه کار از هر جنبه‌ای که نگاه کنید کار درجه یکی است، تصریح کرد: این ذیل یک وظیفه قطعی است و ما باید از دوستانی که این زمینه را فراهم کردند تشکر کنیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با قدردانی از خانم محبی تبار در ستاد ملی جمعیت، گفت: ایشان همت بلندی دارند و خیلی مشوق بودند که این اتفاق شکل بگیرد. دوستان دیگر در وزارت بهداشت و سازمان تبلیغات همکاری کردند و همچنین بسیج که یکی از ارکان مردمی‌سازی این قضیه است و حلقه اتصال حرکت مردمی ما هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری گفت: این طراحی که در رویداد هم‌افزایی ارکان حاکمیتی موضوع جمعیت اتفاق می‌افتد، محاسبه شده و جوانب و جهات آن سنجیده شده است و یک اثر جدی خواهد داشت.

وی افزود: نقطه شروع ائمه جمعه در شهرستان‌ها و شهرها تعریف شده است و بسیار دقیق تعریف شده که محصول همت شما در یک زمان مشخصی چه خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران خواستار استفاده ائمه جمعه از ظرفیت مبلغین، مساجد محل و امامان جماعات در این کار شد تا حاصل جمع آن به شکل اتفاق روشنی در آن منطقه و قابل محاسبه رخ دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری در پایان گفت: اگر به لطف خدای متعال این اقدام قرین موفقیت باشد، ما توانسته‌ایم یک کار الگویی را تولید کنیم که کل کشور را در زمان کوتاهی پوشش می‌دهد و امیدواریم انتشار آن در سطح ملی به یک «قیام لله» تبدیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    چرا برنامه ریزان دولتی، امام جمعه را برای افتتاح پروژه بردند، این امانت را باز نگرداندند ائمه جمعه، امانت در دستان شما هستند
    • ؟ IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
      0 0
      ؟