دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
2

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از مقاومت فلسطین از ثمرات موفقیت و پیروزی جبهه مقاومت اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام مجتبی اشجری طی سخنانی در دومین نشست ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت استان گیلان، ابراز داشت: بازخوانی و یادآوری رخدادهای تاریخ انقلاب اسلامی و افشای نقش مستقیم و غیرمستقیم شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار در جنایاتی همچون انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله بهشتی، سوء‌قصد و ترور نافرجام حضرت آیت الله خامنه ای، شهادت رجایی و باهنر و ... ضروری است تا نسل جوان بداند که چه مسایلی در تاریخ کشورمان از جمله دهه شصت وجود داشته است.

وی همچنین به جنایات، ترورها، فتنه‌ها و دسیسه‌های استکبار جهانی به ویژه آمریکای خونخوار علیه ملت مسلمان و انقلابی ایران اشاره کرد و افزود: جنایات شیطان بزرگ هرگز از حافظه تاریخی مردم شریف ایران پاک نخواهد شد، ضمن آن که ما جنایات منافقین و ایادی استکبار جهانی را در قضایای مختلف تا به امروز هیچ گاه فراموش نمی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، آمریکا را بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان دانست و افزود: ایجاد جنگ و خونریزی در سراسر جهان، ارسال تسلیحات جنگی و حمایت از دیکتاتورها، جنایت علیه سیاه‌پوستان، نقض حقوق مهاجران و پناهندگان، حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم نامشروع و کودک‌کش صهیونیستی و بازداشت دانشجویان معترض به جنایات اسرائیل در کارنامه سیاه و پر از جنگ و جنایت شیطان بزرگ مایه شرمساری است.

وی در ادامه با اشاره به تحولات جدید در فلسطین اشغالی به خصوص حوادث تلخ و ضدبشری در غزه و رفح بیان داشت: شرایط خاص فلسطین و حمایت همه‌جانبه آمریکا از جنایات رژیم دژخیم و ددمنش صهیونیستی برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را متفاوت از سال‌های گذشته کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha