شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ |۱۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 22, 2024
کد خبر: 1163922
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۱
نشست تحلیل و بررسی فیلم «تلماسه ۲»

نشست تحلیل و بررسی فیلم «تلماسه ۲» با حضور کارشناسان سینما و طلاب هنرمند در مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در نشست تحلیل و بررسی فیلم «تلماسه ۲» که با حضور حجت الاسلام زائری کارشناس غرب و مهدویت و حوزه سینما، کارشناسان سینما و هنرمنداهنرمندان حوزوی در سالن جلسات مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد، طلاب بعد از تماشای فیلم که با موضوع منجی آخر الزمان ساخته شده است، به بحث و گفتگو پرداختند.

فیلم تلماسه(۲) به کارگردانی دنی ویلنوو محصول سال ۲۰۲۴ فیلمی با مضمونی ضد منجی است که در صدد تخریب شخصیت منجی آخر الزمان بوده، و ضمن استفاده از نشانه ها و نمادهای اسلامی و شیعی در فیلم، صراحتاً منجی (حضرت مهدی عج) را یک بشر معمولی دانسته که با سوء استفاده از اعتقادات مردم به آمدن منجی، به قدرت می رسد!!.

این جلسات به همت مدیریت چندرسانه ای مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه، هر دو هفته یک بار در این مرکز برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم طلاب برادر و خواهر آزاد است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    اگر ممکن است سریال افسانه ندیمه یا The Handmaid Tale را تحلیل فرمایید
  • فعالیت خوب IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    0 0
    اصلا چرا وقتمون رو خرج دیدن فیلم بکنیم؟ کتاب مطالعه کنیم، با ترغیب به کار جهادی در جهت رفع مشکلات همدیگر و جامعه حرکت کنیم.