یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: رئیس جمهور باید به مناطق حاشیه‌ای و حل معضل بیکاری جوانان توجه لازم داشته باشد، تا ان‌شاءالله بسیاری از مشکلات کشور که از این دو عامل نشأت می‌گیرند، برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج، اظهار داشت: شرکت در انتخابات وظیفه همه مردم می‌باشد، زیرا حضور در انتخابات به نوعی نظارت و تعامل با حاکمیت در بحث اداره کشور است.

امام جمعه شهرستان سنندج تصریح کرد: هشتم تیر ماه برای همه ملت ایران روز بسیار سرنوشت سازی است، زیرا در این روز اصلح و منتخب مردم انتخاب خواهد شد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، به برخی از صفات رئیس جمهور اصلح و انقلابی اشاره کرد و گفت: رئیس جمهوری که از سوی ملت انتخاب می‌شود باید دارای صفات مثبت و پسندیده‌ای همانند امانت داری، تعهد، روحیه انقلابی، محافظت از بیت المال و روحیه مردمداری باشد.

وی اظهار کرد: رئیس جمهور باید به مناطق حاشیه‌ای و حل معضل بیکاری جوانان توجه لازم داشته باشد، تا ان‌شاءالله بسیاری از مشکلات کشور که از این دو عامل نشأت می‌گیرند، برطرف شود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سنندج با اشاره به اینکه امیدواریم رئیس جمهور آینده در پُست‌های مدیریتی کشور از اهل سنت استفاده کند، یادآور شد: رسول خدا(ص) همیشه به عهد و پیمان وفادار بودند و همه را به وفاداری به پیمان و وعده دعوت می‌کردند و از سوی دیگر عدالت و مساوات یکی از صفات برجسته رسول خدا بود و همواره به دنبال مطالبات مردم و رفع مشکلات آنان بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha