سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
میثاق

حجت الاسلام والمسلمین ملکی در افتتاح دوره "میثاق طلبگی" حوزه علمیه قم، گفت: قم کانون محبان عصمت و طهارت است و از سرتاسر دنیا برای فراگیری علوم دینی به این شهر مقدس می آیند.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت الاسلام و المسلمین ملکی در دوره "میثاق طلبگی" طلاب جدید الورود حوزه علمیه قم که در پایگاه میثاق برگزار شد، گفت: قم مرکز محبان عصمت و طهارت است و امروزه ظرفیت های عظیمی را در نشر معارف دینی دارد به گونه ای که از سرتاسر دنیا برای فراگیری علوم دینی به قم می آیند.

قائم مقام مدیر حوزه علمیه قم با اشاره به طراحی بیش از ۴۰۰ رشته و گرایش در حوزه علمیه، اعلام کرد: الان ۱۰۰ رشته و گرایش در حال اجرا است

وی ادامه داد: طلاب امتداد انبیا هستند و باید در گفتار و رفتار خود توجه داشته باشند، چرا که مسیر اهل بیت علیهم السلام را ادامه می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی خطاب به طلاب گفت: در دوره میثاق اساتید سیر آموزش و تهذیب در دوران تحصیل در حوزه علمیه را به شما آموزش می دهند، لذا از این فرصت طلایی برای زیست و سبک زندگی طلبگی استفاده کنید.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: شما سرباز امام زمان(عج) هستید لذا فرصت را غنیمت بشمارید و به آن افتخار کنید. بنده به پدران و مادران شما تبریک می گویم که چنین فرزندانی تربیت کرده اند که می خواهند عمر و جوانی شان را برای کسب معارف دین و ترویج معارف اهل بیت عصمت و طهارت بگذرانند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha