چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
معروف

حوزه/دبیر شورای امر به معروف اداره کل زندانهای استان لرستان گفت : احیای امربه معروف و نهی از منکر نیازمند فرهنگ سازی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام رومیانی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر زندانهای استان لرستان عصر روز گذشته در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل زندانهای استان لرستان که با حضور حجت الاسلام یونس مهدوی نیا دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان و مدیر کل و کارکنان این اداره برگزار شد، با اشاره به اینکه نمی شود نسبت به امورات جامعه بی تفاوت بود، افزود: در کنار انجام فعالیت های امنیتی، توجه و انجام امور اصلاحی و تربیتی نیز بسیار ضروری است و در مبانی اسلامی بر این مهم آن تاکید شده است.

وی تشکیل شورای امر به معروف، برگزاری جلسات در زندان ها، فعالیت یاوران امر به معروف و نهی از منکر، فرهنگ سازی و ترویج حجاب و عفاف را از جمله برنامه های شورای امر به معروف و نهی از منکر در بخش های مختلف اداره کل زندان ها دانست.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر زندانهای استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه حضور روحانیون در زندان های استان ارزشمند و موثر است، گفت: برگزاری دوره های آموزشی بخصوص آموزش هایی در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه ها این شورا در زندانهای استان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha