چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حرم مطهر امام رضا(ع)

حوزه/ دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان میامی گفت: ۴۵ زائر اولی از روستاهای محروم این شهرستان راهی مشهد مقدس شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، علی آقائی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان میامی، با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم تشکیل کانون‌های خدمت رضوی، محرومیت‌زدایی و ترویج فرهنگ و سیره رضوی است، گفت: با همکاری خیران، زیارت اولی‌ها از دور افتاده‌ترین روستاهای شهرستان میامی به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه مدت سفر این زائران ۴ روز است، افزود: زائران در این سفر، علاوه بر زیارت مضجع منور رضوی از ویژه برنامه‌های فرهنگی آستان قدس بهره‌مند می‌شوند و بسته‌های فرهنگی به این گروه از زائران اهدا می‌شود.

دبیر کانون خدمت رضوی میامی اظهار داشت: طرح زائران زیارت اولی بارگاه قدس رضوی با هدف اعزام افرادی که تاکنون به دلیل مشکلات مالی توفیق زیارت بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) را نیافته‌اند در شهرستان میامی در حال اجرا است.

آقائی افزود: این گروه از زائران از روستای محروم بخش مرکزی و ویژه دو روستای حسین آباد و چاه فرش منطقه پل ابریشم به حرم امام مهربانی‌ها اعزام شدند.

وی بیان کرد: کانون‌های خدمت رضوی با هدف خدمات‌رسانی به مردم در قالب برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی، از جمله طرح زائر اولی‌ها، عیادت از بیماران، جذب یاور رضوی، همچنین شناسایی محرومان، نیازمندان و خدمت‌رسانی به آن‌ها، جمع‌آوری نذورات برای مشارکت و همکاری در ارائه خدمات به مردم مناطق محروم راه‌اندازی شده‌اند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha