پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
تبریز

حوزه/ دبیر بنیاد خاتم الاوصیا گفت: هر ظلمی که در عالم اتفاق می‌افتد ریشه آن فراموشی غدیر است و اگر می‌خواهیم ظلم و جور ادامه پیدا نکند باید واجب فراموش شده غدیر تبلیغ و احیا شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام مجتبی صداقت دبیر بنیاد خاتم الاوصیاء شامگاه سه شنبه در همایش بانوان غدیری در محل مصلای شهر زنجان گفت: واقعه غدیر خم باید برای همیشه گرامی داشته و هرگز فراموش نمی‌شود.

وی اظهار کرد: زنجانی‌ها همیشه علمدار حرکت ولایتمدارانه در کشور هستند و خواهند بود و این مهم شاخصه مردم استان زنجان است.

دبیر بنیاد خاتم الاوصیاء گفت: هشت محرم یک نشان برای مردم استان زنجان است و این حرکت در غدیر نیز خود را نشان خواهد برنامه پر شکوه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام صداقت تاکید کرد: اگر می‌خواهیم عدالت به معنای حقیقی ایجاد شود و ولایت ولی خدا در عالم سیطره پیدا کند باید غدیر تبلیغ شود و این مهم مورد تاکید همگان قرار گیرد.

وی افزود: غدیر و تبلیغ غدیر واجب شرعی است و باید تبلیغ شود در این راستا طبق روایات باید حاضران به غایبان تبلیغ غدیر را داشته باشند تا به دست فراموشی سپرده نشود.

دبیر بنیاد خاتم الاوصیا بیان کرد: هر ظلمی که در عالم اتفاق می‌افتد ریشه آن فراموشی غدیر است و اگر می‌خواهیم ظلم و جور ادامه پیدا نکند باید واجب فراموش شده غدیر تبلیغ و احیا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha