یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
آیت الله سید احمد علم الهدی

حوزه/ امام جمعه مشهد گفت: شهید رییسی نمونه بارز یک رییس‌جمهور خادم و پیرو رهبر بود که این شاخصه‌ها، مسیر انتخاب و گزینش اصلح رییس‌جمهور آینده را برای مردم آسان می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد اظهار داشت: حماسه حضور مردم در انتخابات، پایداری و پایمردی ملت پای انقلاب و نظام اسلامی را به اثبات می‌رساند و خون‌های شهدای دفاع از حرم و دفاع از نظام در عرصه‌های گوناگون را ارزش می‌بخشد و عظمت آن را ثابت می‌کند.

آیت‌ الله علم‌ الهدی افزود: امروز خوشبختانه مردم ما چه جوان، چه میانسال، چه سالخورده، چه زن و چه مرد، قدردان حرمت خون شهدا هستند و همین برکت‌هاست که برای مردم بصیرت به ارمغان آورده است.

وی بیان کرد: شور و احساسی که ملت در طول این چهل روز از خود نشان دادند نشانه این است که واقعاً به چه کسی رأی می‌دهند و نامزدها باید چه‌ کار کنند تا محبوب و مطلوب رأی ملت باشند.

آیت‌ الله علم‌ الهدی، ابراز کرد: وابستگی به رهبری، ذوب شدن در ولایت و کارآمدی، سه شاخصه‌ای است که امین ملت در مقام ریاست‌ جمهوری باید داشته باشد و از همه مردم استان و مشهد دعوت می‌کنم تا همانطور که حماسه بدرقه را با حماسه حضور همراه کردند، در ویژه‌ برنامه بزرگداشت چهلم شهدای خدمت که دوازدهم همین ماه در مشهدالرضا برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند.

امام جمعه مشهد، با اشاره به برگزاری دومین کنگره جهانی شهدای مقاومت که از صبح روز شنبه در مشهدالرضا برگزار می‌شود، یادآور شد: حضور بیش از هزار نفر مهمان خارجی به‌ همراه پوشش سراسری اصحاب رسانه و حضور خانواده‌های معظم شهدا، همه نشان از عظمت این رویداد بزرگ و سراسری دارد.

وی با اشاره به نقش آفرینی مدافعان حرم از پاکستان و افغانستان، اظهار کرد: اگر جریان دفاع از حرم نبود، دشمن استکباری به ما طمع می‌ورزید، اما دفاع از حرم ثابت کرد عظمت ملت انقلابی ایران در برابر استکبار جهانی آمریکا و اذنابش همچنان مستحکم و فوق‌ العاده است.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: اگر امروز قدرت ملت به کل عالم ثابت شده، همه اینها به حرمت خون پاک آن جوانانی است که در صحراهای تفتیده عراق و شام به خاک و خون کشیده شدند، اما ایستادند و دشمن را عقب راندند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha