سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ |۲۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 2, 2024
سالروز شهادت سرنشینان هواپیمای ایران به دست امریکای جنایت کار

حوزه/ اگر فرمانده‌ی آن ناو اشتباه کرده بود، پس چرا او را به محاکمه نکشیدید؟! چرا به او مدال دادید؟! چرا با انواع و اقسام گفته‌ها، به دشمنیهای خودتان با ملت ایران ادامه دادید؟! چه اشتباهی؟! شماها در پیدا کردن هدفهای شوم، هیچ‌وقت اشتباه نمی‌کنید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، یازدهم تیرماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران سالروز حمله ددشمندانه ناوگان آمریکایی جنایتکار به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران و شهادت همه سرنشینان آن نامگذاری شده است و به همین مناسبت، گزیده‌ای از بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری در رابطه با این موضوع تقدیم شما فرهیختگان خواهد شد:

آن چیزی که دشمن را می‌ترساند، اتحاد ملت ایران است. این خونخواران جهانی، بیشتر از همه چیز از اتحاد شما مردم می‌ترسند. اگر نمی‌توانند با یک ملت روبه‌رو بشوند، بر اثر این نیست که نمی‌خواهند روبه‌رو بشوند؛ نه، از وحدت و شجاعت و ایمان آن ملت می‌ترسند؛ والّا استعمار جهانی و استکبار نشان داده‌اند که از جنایت باکی ندارند.


چند سال قبل از این، مثل همین روزها بود که یک ناو امریکایی در خلیج فارس، هواپیمای مسافربری ایران را با قریب سیصد مسافر هدف قرار داد و آن را ساقط کرد و سوزاند و غرق نمود و همه‌ی آنان را از بین برد. بعد هم که اعتراض و جنجال شد و دنیا به حقانیت ملت ایران در این حادثه واقف گردید، عذری خواستند و گفتند که ببخشید، اشتباه کردیم! عجب! اشتباه کردید؟!

برخلاف عرف موجود بین همین قدرتمندان امروز جهانی - که خیلی هم به انسانیت و مبانی اخلاق اعتنایی ندارند - هواپیمای مسافربری را که محترم است و کسی اجازه ندارد به هواپیمای مسافربری تعرضی بکند، با قریب سیصد مسافر ساقط می‌کنید و بعد می‌گویید که اشتباه کردیم!

غلط کردید اشتباه کردید! اشتباه کردیم یعنی چه؟!

اگر فرمانده‌ی آن ناو اشتباه کرده بود، پس چرا او را به محاکمه نکشیدید؟! چرا به او مدال دادید؟! چرا با انواع و اقسام گفته‌ها، به دشمنیهای خودتان با ملت ایران ادامه دادید؟! چه اشتباهی؟!

شماها در پیدا کردن هدفهای شوم، هیچ‌وقت اشتباه نمی‌کنید؛ در رسیدن به کار زشت بر ضد ملتهای مستقل، هیچ‌وقت اشتباه نمی‌کنید؛ درست می‌روید و همان نقطه‌یی که زشت‌ترین و بدترین است، پیدا می‌کنید.

امروز استکبار جهانی این است، امروز امریکا این است، اینها از جنایت باکی ندارند.


اگر در جایی اقدام نمی‌کنند، چون برای خودشان مقرون به صرفه نمی‌بینند و از چیزهایی ملاحظه می‌کنند. از عمده‌ترین چیزهایی که ملاحظه می‌کنند، یکپارچگی ملت است؛ این یکپارچگی را مثل گوهر گرانمایه‌یی حفظ کنید.«۱۳۷۰/۰۴/۱۳».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha