جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
تبریز

حوزه/ سردار عباسقلیزاده گفت: اصلی ترین پشتوانه ایران اسلامی که باعث اقتدار شده و چشم طمع دشمنان را زدوده است، حضور حداکثری مردم در تمامی صحنه‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، اصغر عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا امروز پس از انداختن رأی خود به صندوق در مسجد انگجی تبریز، اظهار داشت: هر نظامی یک پشتوانه اساسی نیاز دارد که پشتوانه میهن اسلامی ما از نخستین روز انتخابات، حضور مردم است.

وی افزود: همچنان که در نخستین روزهای انقلاب نزدیک به ۹۹ درصد مردم پای کار آمده و علیه رژیم طاغوت پهلوی قیام کردند، در راهپیمایی‌های مختلف و تشییع پیکر مطهر شهدا نیز حضور حداکثری دارند که نشان دهنده قدرشناسی مردم از نظام، شهدا و پشتوانه مردمی نظام در دنیا است.

سردار عباسقلیزاده گفت: حضور پرشور مردم در راستای صیانت از تمامیت ارضی، افتخار ملی و سربلندی مردم ایران مقابل کشورهای دنیا بوده که باعث عزت مردم و ایران، خارج شدن از انزوای بین المللی و ارزش قائل شدن کل کشورهای دنیا به ایران است.

وی ابراز کرد: جا دارد همگی به اطاعت از رهبر معظم انقلاب که عزت و امنیت کشورمان مدیون هدایت‌های پیامبر گونه ایشان است، بتوانیم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با حضور حداکثری موجب جلب رضایت ایشان شده و رئیس جمهور اصلح مثل شهید رئیسی را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در این مرحله از انتخابات با حضور پرشور خود در پای صندوق رأی، دل رهبر معظم انقلاب و صاحب الزمان(عج) را خوشحال و دشمنان را ناامید و مأیوس کنیم.

فرمانده سپاه عاشورا، با بیان این‌که حضور در پای صندوق رأی لازم و تکلیف دینی و ملی است، اظهار کرد: اگر نارضایتی وجود دارد، راهش قهر از صندوق نیست بلکه باید آگاهانه و مسئولانه حضور یابیم و کشور را به دست کسی بسپاریم که همراه نظام و مطیع ولایت است و می‌تواند مقابل دشمن ایستاده، تحریم‌ها را دور زده و مثل شهید رئیسی مردم را دوست بدارد و خدمت کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha