یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
مدیر دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: وظیفه اصلی حوزه های علمیه هدایت مردم است و در این راستا هم افزایی مجموعه های حوزوی می تواند بسیار مؤثر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، مدیر دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان و مسئولان ادارات این دفتر با حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین فاضل ضمن عرض خیرمقدم، با بیان این که وظیفه اصلی حوزه های علمیه هدایت مردم است و در این راستا هم افزایی مجموعه های حوزوی می تواند بسیار مؤثر باشد، اظهار داشت: ما باید به حوزه تربیت افراد توجه ویژه داشته و برای فعالیت های اعتقادی هزینه کنیم.

وی افزود: امیدواریم به مدد الهی و کرامات اهل بیت علیهم السلام حوزه های علمیه قم و خراسان به یکرنگی، اتحاد، و همکاری بیش از پیش برسند و بتوانند در مسیر اعتلای تشیع و نظام اسلامی گام بردارند و ما در این راستا آمادگی همکاری همه جانبه را داریم.

خانم هاشمی، مدیر دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان نیز در این دیدار همکاری و هم افزایی نهادهای حوزوی را موجب ارتقای اعتقادی، اجتماعی، و سیاسی مردم ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: ما به عنوان دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان آمادگی همکاری همه جانبه با مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران را داریم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

دانش افزایی و توانمندسازی طلاب با برگزاری نشست های حضوری و مجازی مشترک، برگزاری اردوهای مشترک اساتید، برگزاری اردوهای نخبگانی و استعداد برتری برای طلاب به صورت مشترک، راه اندازی و تقویت شبکه جامع مبلغان خواهر در سراسر کشور با همکاری دو مجموعه، در اختیار قراردادن ظرفیت های دو مجموعه با هدف رشد و تعالی، اجرای پروژه های مشترک تدوین متون درسی، تدوین نظام جامع دستاوردهای پژوهشی و برگزاری جشنواره های مشترکی علمی پژوهشی، برگزاری کرسی های مشترک علمی پژوهشی برخی از مسائلی بود که در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

خانم متولیان، معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نیز بر ضرورت هم‌افزایی‌های علمی و پژوهشی حوزه های علمیه خواهران و حوزه خراسان تأکید کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رجبی، معاون فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با تشریح برخی فعالیت های فرهنگی اظهار داشت: از ظرفیت های حوزه خراسان در عرصه های مختلف فرهنگی تبلیغی استفاده می کنیم و حاضریم ظرفیت های مجموعه را جهت هم افزایی و همکاری بیشتر در اختیار حوزه خراسان قرار دهیم.

خانم افشار، معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران نیز در این دیدار بیان داشت: آمادگی لازم برای همکاری‌های آموزشی با حوزه خراسان را داریم.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل در پایان دیدار با بیان این که همه هدف ما این است که فعالیت هایمان موجب اعزاز پرچم اسلام و خواری دشمنان قرار گیرد، افزود: این رسالت و وظیفه همه حوزه های علمیه است.

وی همراهی و همکاری با جامعه الزهرا(س) را نیز بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: ظرفیت های بسیار خوبی نیز در جامعه الزهرا(س) وجود دارد که می تواند ما را در روند اجرای بهتر برنامه ها یاری کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha