دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: مصاحبه مبلغین فردی و گروهی، در استان مازندران همزمان با 10 استان کشور، در راستای ساماندهی مبلغین انجام شد.

مهری رستمی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران مازندران در راستای برنامه 5 ساله و سیاست‌های آن در زمینه نقش آفرینی فعال و مؤثر در مدیریت تحولات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، همسو با آرمان‌های انقلابی و نظام اسلامی، اقدام به شناسائی و ساماندهی گروه‌های تبلیغی و جهادی نموده است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 1800 مبلغ و حدود 300 گروه تبلیغی و جهادی متشکل از مبلغان توانمند ساماندهی و بیشتر در محلات شهرها و روستاهای محروم و آسیب پذیر مستقر هستند.

وی تصریح کرد: معاونت فرهنگی-تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران، در راستای راهبرد «نهادینه‌سازی و توسعه امر فرهنگ و تبلیغ» مندرج در پنج ساله و مبتنی بر وظیفه «زمینه‌سازی ساماندهی مبلغان در عرصه‌ها و موضوعات مختلف فرهنگی»، اقدام به برنامه‌ریزی جهت تشکیل پرونده تبلیغی برای مبلغان نموده است.

رستمی اظهار کرد: طی تعاملات انجام شده با دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به عنوان نهاد حامی، بستر مناسبی جهت ساماندهی و حمایت از مبلغان مرتبط با حوزه‌های علمیه خواهران ایجاد شد تا بر پایه تعامل مناسب و افزایش هماهنگی و هم‌افزایی با دیگر نهادهای حوزوی، علاوه بر استفاده از ظرفیت این نهادها، تسهیلی در ورود طلاب به عرصه‌های تبلیغی ایجاد نماید.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا، مصاحبه از مبلغین فردی و گروهی (طرح شاهدا) این مدیریت، همزمان با 10 استان کشور از روز یکشنبه 17 مرداد ماه از مبلغینی که ثبت نام خود را در سامانه بلاغ و نجم انجام داده و دوره تمهیدیه را گذرانده اند آغاز شده است و تا اول مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی عنوان کرد: به مبلغین فردی و گروهی که در این مصاحبه نمره لازم را کسب کنند کد تبلیغی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی قم داده می شود و از مزایای تبلیغی این دفتر برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام 313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha