سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ |۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 16, 2024
در جست‌وجوی خدا

حوزه/ کتاب «در جست‌وجوی خدا» به نویسندگی و تصویرگری کلر ژوبرت از مجموعه «کتاب‌نوش» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، این کتاب که اولین‌بار در سال ۱۳۸۴ برای کودکان بالای ۷ سال (نوخوان) منتشر شد، اکنون بعد از ۱۹ سال به نهمین مرتبه چاپ رسیده است.

کتاب «در جست‌وجوی خدا» که پیش‌تر برگزیده جشنواره کتاب رشد شده است، در مورد «موشکا» سنجاب کوچکی است که هر روز از بالای درخت می‌دید که بی‌بی سکینه خدا را صدا می‌زند؛ اما هیچ‌کس جوابش را نمی‌دهد. روزی «موشکا» تصمیم گرفت برود خدا را پیدا کند و از او بخواهد که جواب بی‌بی سکینه را بدهد. آیا او خدا را پیدا کرد؟

نویسنده در این کتاب با استفاده از داستان‌های حیوانات، به‌صورت غیرمستقیم به موضوع خداشناسی و بیان مفاهیم دینی و معنوی پرداخته است.

حق نشر کتاب «در جست‌وجوی خدا» که یکی از پرخواننده‌ترین کتاب‌ها در مراکز فرهنگی‌هنری (کتابخانه‌ها) و پرفروش‌ترین کتاب‌های کانون است، پیش‌تر به زبان ترکی استانبولی، اسپانیایی و عربی واگذار شده است.

شمارگان کتاب ۲۴ صفحه‌ای «در جست‌وجوی خدا» که نویسنده آن را به پسرش «هادی» تقدیم کرده، تاکنون به ۴۲ هزار و ۵۰۰ نسخه رسیده است. علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را به بهای ۵۰ هزار تومان برای کودکان تهیه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha