پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ |۱۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 18, 2024
حجت الاسلام ابوذر شورابیان

حوزه/ معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان از جذب ۵۰ طلبه جدید در مدرسه‌های علمیه این منطقه برای سال تحصیلی ۱۴۰۴ - ۱۴۰۳ خبر داد.

حجت‌الاسلام ابوذر شورابیان در حاشیه "برنامه مصاحبه طلاب ورودی سال جدید" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در مدرسه‌های علمیه به صورت رسمی به اتمام رسیده است، افزود: امکان فرصت ثبت نام برای علاقمندان به دروس حوزوی تا ۱۵ شهریور وجود دارد.

وی بیان کرد: افراد پذیرفته دارای مدرک پایان کلاس هشتم (دوره متوسطه اول) تا کارشناسی ارشد هستند.

معاون آموزش مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان بیان کرد: مصاحبه طلاب جدیدالورود مدرسه‌های علمیه منطقه کاشان به صورت متمرکز در روزهای 27 و 28 تیر امسال در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کاشان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این طلاب پس از قبولی در آزمون گزینش از دوره یک هفته‌ای میثاق در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) قمصر کاشان بهره‌مند می‌شوند.

به گفته حجت‌الاسلام شورابیان در دوره معرفتی میثاق، طلاب با رسالت‌های حوزه، کاربردهای حوزه در جامعه، کشور و تمدن اسلامی و تبیین و گسترش اسلام در جهان و هدف‌هایی که حوزه باید دنبال کند، آشنا می‌شوند.

وی آشنایی با آینده و رسالت طلبگی، کلیات حوزوی، پایه‌ها تحصیلی و رشته‌های تخصصی را از دیگر برنامه‌های دوره میثاق برای طلاب جدیدالورود بیان کرد.

شایان ذکر است: ۱۳ مدرسه علمیه در شهرهای آران و بیدگل، بزرک، کاشان، قمصر، نطنز و نراق زیر پوشش مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان فعالیت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha