یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 21, 2024
بندر دیر- امام جمعه دیر

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: نماز جمعه تبیین کننده مواضع نظام اسلامی در مقابل دشمن، خنثی کننده توطئه‌ها و محلی برای رساندن صدای مردم به گوش مسئولین بوده و هست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیر امشب در مراسم قرائت زیارت عاشورا به مناسبت هفته بزرگداشت نمازجمعه، با تسلیت ایام عزای اباعبدالله الحسین(ع) و دوران اسارت بازماندگان شهدای کربلا، اظهار داشت: در اولین روز از هفته بزرگداشت نماز جمعه این واجب عبادی سیاسی و اجتماع هفتگی امت اسلامی، حضور شما مسئولین دستگاه‌های مختلف در کنار تربت پاک شهدا را خوش آمد می‌گوییم و از همکاری و همراهی شما با نهاد نمازجمعه در طول سال قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نمازجمعه بخشی از دستگاه رهبری نظام اسلامی است، افزود: تقویت نهاد نمازجمعه طبعا تقویت نظام اسلامی و رهبری آن است، بنابراین همه ما باید در تقویت این نهاد تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: جایگاه نماز جمعه از بدو انقلاب تاکنون در دفاع از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های والای امام راحل و شهدا و منویات رهبر انقلاب همواره تلاش کرده و از سوی دیگر تبیین کننده مواضع نظام اسلامی در مقابل دشمن و خنثی کردن توطئه‌ها و تبلیغات سو دشمن و بیانگر مشکلات مردم و رساندن صدای مردم به گوش مسئولین بوده و دستاوردهای نظام و خدمات مسئولین را به اطلاع مردم رسانده است.

وی تأکید کرد: نهاد نماز جمعه را تقویت کنیم و فضیلت‌های این نماز را در فضای حقیقی و مجازی بیشتر برجسته کنیم.

امام جمعه دیر یادآور شد: نماز جمعه را به جایگاه اصلی خود که به تعبیر رهبر معظم انقلاب تأمین کننده حضور مردم در صحنه است، برگردانیم.

وی ابراز کرد: امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها و مردم در خدمتگزاری به مردم بیشتر موفق باشیم.

حجت الاسلام حسینی در پایان یاد و خاطره شهدای محراب، شهید رییسی و شهدای خدمت، شهید آل هاشم، ائمه جمعه و اعضای فقید ستاد نمازجمعه بندر دیر را گرامی داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha