شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
آزمون ورودی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد گفت: آزمون ورودی حوزه‌های علمیه همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار شد و نوجوانان و جوانان یزدی علاقه‌مند به تحصیل در حوزه‌های علمیه در این رقابت شرکت کردند.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: آزمون ورودی حوزه‌های علمیه همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار شد و نوجوانان و جوانان یزدی علاقه‌مند به تحصیل در حوزه‌های علمیه در این رقابت شرکت کردند.

وی گفت: ۱۰ مدرسه از مجموع ۱۳ مدرسه استان برای سال تحصیلی آتی برای پایه اول طلبه می‌پذیرند که یک مدرسه متعلق به متقاضیان با مقطع دیپلم و دانشگاهی و مابقی مدارس متعلق به متقاضیان با مقطع کلاس هشتم تا دهم است.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد بیان کرد: متقاضیانی که بتوانند از مجموع آزمون کتبی، مصاحبه عمومی، دوره میثاق تربیتی و اختبار و تثبیت آموزشی امتیاز لازم را کسب کنند، به عنوان طلبه رسمی در حوزه علمیه مشغول به تحصیل می‌شوند.

حجت الاسلام حسینی پور در پایان افزود: نتیجه آزمون اواخر مرداد ماه از طریق سایت سنجش و همچنین مدارس علمیه به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha