شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
آزمون ورودی دانش آموزان ودانشگاهیان  قمی برای ورود به حوزه علمیه برگزار شد

حوزه/ آزمون ورودی دانش آموزان و دانشگاهیان استان قم همزمان با سراسر کشور در مسجد امام حسن عسگری(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آزمون ورودی دانش آموزان ودانشگاهیان قمی متقاضی ورود به حوزه علمیه قم امروز رأس ساعت ۸ با پذیرش از داوطلبان آغاز شد.

این ورود تا ساعت ۸:۳۰ ادامه داشت تا ۱۵ دقیقه به ۹ محل مربوط به آزمون پر شد و با تلاوت قرآن کریم و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد معاون آموزش حوزه های علمیه، همزمان با قم در ۵۹ حوزه امتحانی راس ساعت ۹ آغاز شد.

حضور حجج الاسلام والمسلمین حمید ملکی قائم مقام مدیر حوزه علمیه قم، رضا رستمی رئیس مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه و مدیر مسئول خبرگزاری حوزه، همتیان آموزش حوزه علمیه قم و همچنین جمعی از اساتید حوزه علمیه از حاشیه های این رویداد سراسری آموزشی حوزه علمیه بود که هر یک از ایشان با حضور در صفوف متسابقین، پاسخگویی سوالات داوطلبان بودند.

حضور برخی داوطلبان با لباس سربازی، ولی حتی داوطلبی که مصدوم شده بودو همچنین حضور پدران و مادران جلوه های دیگری از این رویداد آموزشی بود.

برخی از والدین دارای شغل آزاد و برخی داری کرسی درس در دانشگاه و آموزش و پرورش بودند که امروز فرزندان خود را برای حضور در حوزه علمیه امام صادق(ع) و شرکت در آزمون ورودی مشایعت کرده بودند و از این اتفاق بسیار خرسند بودند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha