پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
علامہ راجہ ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس جعفری، رئیس حزب وحدت مسلمین پاکستان و سناتور، با ابراز تاسف و اندوه عمیق نسبت به شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، اسماعیل هنیه، اظهار داشت که نمی‌توان علاقه‌مندان به شهادت را با چنین اقداماتی ترساند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»،حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس جعفری، رئیس حزب وحدت مسلمین پاکستان، شهادت اسماعیل هنیه را یک جسارت خبیثانه از سوی اسرائیل و آمریکا دانسته و افزود: اقدامات یهودیان و نصاریٰ علیه امت اسلامی بی‌ شرمانه تر شده است. حمله به اسماعیل هنیه، اقدامی برای نشانه رفتن اعتبار جهان اسلام بوده است. هدف قرار دادن یک مهمان در یک کشور خارجی، خلاف آداب جنگی و ارزش‌های انسانی است.

وی ادامه داد: اسرائیل مصمم است نشان دهد که جهان اسلام هدف اوست و هر کسی را که بخواهد، هدف قرار می‌دهد. این تکبر رژیم غاصب، به زودی به نابودی و بربادی او خواهد انجامید. اتحاد امت اسلامی برای ناکام گذاشتن نقشه‌های اسرائیل و آمریکا ضروری است.

راجه ناصر عباس جعفری افزود: این حمله اسرائیل به اسماعیل هنیه، حمله‌ای به موجودیت و بقاء اسرائیل خواهد بود. شهادت اسماعیل هنیه بدون شک ضربه‌ای بزرگ به حماس است، اما این خسارت از شجاعت، مبارزه و مقاومت این سازمان الهی نخواهد کاست، بلکه قدرت آن بیش از پیش نمایان خواهد شد. دو هدف برای جوانان حماس وجود دارد: آزادی یا شهادت. علاقه‌ مندان به شهادت را نمی‌توان با چنین اقداماتی ترساند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha