جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
پهلوان 2

حوزه/ شرکت کننده دومین دوره دارالعلم گفت: در دومین دوره دارالعلم موضوعات و چالش های جدید طرح می شود که امتداد بخشی در مباحث روز بوده و مباحث کاملا کاربردی و مبتنی بر تضارب آراء در این دوره ها ارائه می گردد.

حجت الاسلام اسماعیلی، طلبه سطح چهار حوزه علمیه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، با اشاره به طرح مسائل جدید علمی در دومین دوره دارالعلم، گفت: در دوره گذشته در دارالعلم شرکت کردم و امسال قطعا پیشرفت چشمگیری نسبت به برنامه های سال گذشته وجود دارد.

شرکت کننده مدرسه فقه و اصول ادامه داد: برنامه های قبل در موضوعات و ارائه مطالب بعضا تکرار داشت اما امسال در دومین دوره دارالعلم اینطور نیست و مسائل بروزتر، قابل استفاده تر و کاربردی تر و از تکرار به دور است.

وی ادامه داد: اثرات این کلاس های علمی آنجا بروز و ظهور دارد که پیش از این مدرسه یا در حین برگزاری در باب همین موضوعات مورد طرح دوره، از شرکت کنندگان مقاله بخواهند یعنی چندماه قبل از دوره موضوعات را به شرکت کنندگان بدهند که شروع به تحقیق کنند و در همین زمان یا بعد از دوره از آنان تقاضای تولید مقالات علمی پژوهشی کنند.

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان این که در دومین دوره دارالعلم موضوعات و چالش های جدید طرح می شود که امتداد بخشی در مباحث روز است، گفت: در این دوره مسائل بروز و چالشی مطرح شده و مباحث کاملا کاربردی و مبتنی بر تضارب آراء در این دوره ها ارائه می گردد.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha