چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
تولیت بازدید

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی امروز در جمع طلاب مدرسه تابستانی دارالعلم حاضر شد و به تبیین برکات علم آموزی در جوار مضجع منور علی بن موسی الرضا(علیه آلاف تهیه و الثناء) در قالب اعتکاف علمی پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی امروز در جمع طلاب مدرسه تابستانی دارالعلم حاضر شد و به تبیین برکات علم آموزی در جوار مضجع منور علی بن موسی الرضا(علیه آلاف تهیه و الثناء) پرداخت و از طلاب مدرسه خواست تا قدردان لحظات پر از خیر و برکت طلبگی خویش باشند.

همچنین خانواده شهید مصطفی بدر الدین نیز در حضور تولیت آستان قدس رضوی و طلاب مدرسه دارالعلم به ارائه بحث پرداختند و در این دیدار علاوه بر طلبه محترمه زهرا عبدالنبی بدر الدین که خانواده معظم شهید والا مقام مصطفی بدرالدین هستند، حجج اسلام فروتن و سیدی نیز موضوعات و نکاتی را در همین راستا طرح نمودند.

شایان ذکر است، دومین مدرسه تابستانه دارالعلم با همکاری مشترک آستان قدس رضوی و حوزه علمیه خراسان از ۶ مردادماه آغاز شده و در دو هفته، ۸۰۰ دانش پژوه از سراسر کشور در این برنامه از حضور بیش از ۶۰ نفر از اساتید مطرح و تراز اول کشور و مراجع معظم تقلید در قالب سلسله نشست های تخصصی در ۵ مدرسه علمی استفاده می نمایند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha