جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
طاهریان

حوزه/ شرکت کننده مدرسه قرآن و حدیث دارالعلم گفت: مدرسه تابستانه می‌بایست سرمشق برای طلاب باشد تا از آن در راستای طرح پژوهش‌های کارآمد و روزآمد استفاده کنند و ثمره مدرسه در طول سال ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام طاهریان شرکت کننده مدرسه قرآن و حدیث دارالعلم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، به تشریح کیفیت برگزاری دومین دوره دارالعلم پرداخت و با بیان اینکه برنامه‌های امسال منسجم‌تر شده و توسعه یافته، اظهار داشت: دارالعلم استفاده مغتنم علمی از تابستان است.

وی با پیشنهاد برگزاری یکماه دارالعلم در دوره‌های بعدی و برنامه‌ریزی طولانی‌تر به‌منظور بهره‌مندی بیشتر طلاب از این ایام، تصریح کرد: سال‌ها بود که مدرسه تابستانه به این کیفیت و ارزشمندی نداشتیم و اینجا در دومین دوره دارالعلم اساتید خوبی حاضر می‌شوند و در این چند جلسه نکات خوبی برای طلاب بازگو شده است.

شرکت کننده مدرسه قرآن و حدیث دارالعلم، با بیان اینکه مدرسه تابستانه می‌بایست سرمشق برای طلاب باشد تا از آن در راستای طرح پژوهش‌های کارآمد و روزآمد استفاده کنند و ثمره مدرسه نیز در طول سال ادامه داشته باشد، خاطرنشان کرد: اثر و ثمره این مدرسه باید در قالب موضوعات به صورت هدفمند در طول سال پیگیری شود تا خروجی کار خود را نشان دهد.

حجت الاسلام طاهریان، سطح علمی کلاس‌های مدرسه تابستانه دارالعلم را بالا و ارزشمند خواند و ابراز کرد: موضوعات مورد طرح در کلاس‌ها از موضوعات مورد ابتلا است و عده‌ای از مجموعه‌های علمی حوزه علمیه خراسان در تعامل با آستان قدس رضوی در مدرسه میرزاجعفر کوشیدند تا با کارگروه‌های علمی، این مدرسه فاخر را در ایام تابستان رقم بزنند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha