شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
کد خبر: 1174258
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
نشست هماندیشی مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور در یاسوج برگزار شد

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از نشست هم‌اندیشی مدیران مرکز خدمات جنوب کشور با مشارکت ۷ استان به میزبانی یاسوج خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد جعفری مهر مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرگزاری حوزه، از نشست منطقه‌ای مرکز خدمات حوزه‌های علمیه منطقه جنوب کشور در یاسوج خبر داد و گفت : این نشست با مشارکت ۷ استان به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان‌های اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، هرمزگان و خوزستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد جعفری مهر افزود: این نشست معمولاً هر فصل یک بار برگزار می‌شود و پیرامون ماموریت‌هایی که مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور دارد، به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست‌ها علاوه بر بیان تجربیات، برنامه‌ها و ماموریت‌های سال بیان می‌شود و اشکالات، ایرادات یا انتظاراتی از ستاد در زمینه استان‌ها مطرح می‌شود.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دبیری منطقه جنوب کشور با استان اصفهان بوده که به خوبی این کار را مدیریت می‌کنند، مصوبات این نشست‌ها به ستاد قم ارسال می‌شود و ستاد تا جایی که امکان دارد مطابق با اسناد بالادستی، ترتیب اثر می‌دهند و زمینه خدمت بهتر و بیشتر به جامعه طلاب فراهم می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha