یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
کتاب

حوزه/ دو اثر عاشورایی یعنی کتاب "بی بصیرتانی از تاریخ کربلا" با 430 صفحه به چاپ پانزدهم و کتاب "از تبار عرشیان" به چاپ دهم رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب "بی بصیرتانی از تاریخ کربلا" از جمله آثار حجت الاسلام والمسلمین حجت الله سروری است که به چاپ پانزدهم رسید.

سروری در گفت گو با خبرنگار ما گفت: "کتاب بی بصیرتانی از تاریخ کربلا" مربوط به خواص بی بصیرت زمان ابی عبدالله است که به 20شخصیت برجسته خاص اشاره شده امثال عبیدالله بن حر جعفی، هرثمه بن سلیم، ابراهیم اشتر نخعی، نعمان بن بشیر، سلیمان بن صرد خزاعی، عبیدالله بن حر جعفی، شریح قاضیو... .

وی افزود: ویژگی این دو اثر این است که بسیار کاربردی واز دیدگاه روانشناسی وجامعه شناسی به هرکدام از شخصیت ها پرداخته شده است.

این مؤلف حوزوی تصریح کرد: در همین راستا کتاب "یارانی از تبار عرشیان" نیز که یک اثر عاشورایی است با 472 صفحه به چاپ دهم رسید این دو اثر توسط انتشارات بخایش قم چاپ وانتشار گردید .

وی گفت: کتاب یارانی از تبار عرشیان به بررسی و تحلیل روانشناسی وتاریخی 24 نفر از اصحاب امام حسین علیه السلام پرداخته شده است.

سروری گفت: از مجموعه کل کتاب ها 9 اثر پیرامون مباحث عاشورایی و الهام گرفته از مبانی قیام سیدالشهدا(ع) است که البته سعی شده با قلم روان نگاشه شود تا برای تمام اقشار جامعه مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha