پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
راهیان نور

حوزه/ با هدف آشنایی شجره طیبه بسیج با فرهنگ غنی دفاع مقدس تعداد ۸۰ نفر از بسیجیان ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محسن الله دادی مسئول مرکز اردویی، گردشگری و راهیان نور ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در گفت و گویی اظهار داشت: تعداد دو دستگاه اتوبوس متشکل از بسیجیان اقشار مختلف اعم از طلاب و روحانیون، بسیج دانش آموزی، دانشجویی، محلات و تعدادی از جوانان دهه هشتادی که به عنوان قشر خاکستری شناخته می شوند، در این اردو حضور یافتند.

وی افزود: یادمان‌های شهدای غریب سیرانبند، بوالفتح، بوالحسن و دوپازا از جمله مناطقی بود که در این اردو مورد بازدید قرار گرفت.

اله دادی با اشاره به اثربخشی برنامه در طیف های مختلف اجتماعی تاکید کرد: غالب شرکت کنندگان در این اردو به عنوان «سفر اولی» بودند که بسترسازی برای انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس به این قشر از جامعه را می توان از جمله دستاوردهای چنین برنامه هایی بشمار آورد.

وی در پایان خاطر نشان کرد؛ استقرار کتابخانه سیار در اتوبوس ها، توزیع بسته فرهنگی، برگزاری مسابقه پویش عکس از یادمان شهدا و مناطق عملیاتی از جمله اقدامات فرهنگی تبلیغی این اردو به حساب می آید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha