پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 22, 2024
موسی کاظمی

حوزه/ فعالیت خادمین موکب حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در بخش آشپزخانه و پذیرایی از قبل از اذان صبح آغاز می شود و روزانه ۲۰ هزار پرس غذای سرد و گرم و میان وعده در بین زائران اربعین که به موکب آستان کریمه اهل بیت(ع) می آیند توزیع می شود.

سیدمحمد موسی کاظمی مسئول مهمانسرای موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به خدمات بخش طبخ و توزیع غذا در موکب حرم مطهر بانوی کرامت در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده روبی اربعین اظهار کرد: فعالیت خادمین موکب حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در بخش آشپزخانه و پذیرایی از قبل از اذان صبح آغاز می شود و روزانه ۲۰ هزار پرس غذای سرد و گرم و میان وعده در بین زائران اربعین که به موکب آستان کریمه اهل بیت(ع) می آیند توزیع می شود.

مسئول مهمانسرای موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ادامه داد: موکب حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در سه وعده صبحانه، نهار و شام با غذای گرم و در سه میان وعده با ساندویچ سرد؛ آبدوغ خیار؛ ساندویچ فلافل و... از زائران پذیرایی می کند.

وی با اشاره به نانوایی مستقر در موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها خاطرنشان کرد: در کنار وعده های غذایی و میان وعده ها روزانه ۴۵۰۰ قرص نان سنتی لواش نیز پخت و توزیع می شود.

موسی کاظمی از طرح جدید موکب برای پذیرایی از زواری که شب ها به موکب می آیند خبر داد و گفت: برنامه جدیدی که امسال راه اندازی کردیم این است که یک میان وعده شبانگاهی برای زائرینی که احیانا در طول مسیر بودند و به موکب بانوی کرامت سلام الله علیها آمده اند تدارک دیده شده است که اگر شام و غذایی میل نکرده اند از آنان پذیرایی شود.

مسئول مهمانسرای موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در پایان سخنان خود از رعایت دقیق نکات بهداشتی از سوی پرسنل آشپزخانه و نانوایی موکب گفت و تاکید کرد: کلیه پرسنل و همکارانی که در این بخش فعالیت می کنند همگی در ایران کارت بهداشت دارند و کلیه نکاتی که مربوط به بهداشت کارکنان و محیط می شود را رعایت می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha