دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ |۲۷ صفر ۱۴۴۶ | Sep 2, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/ حجت الاسلام قدرتی گفت: حرکت در مسیر انبیا الهی و اهل بیت(ع) انسان را از بسیاری خطرات پیش رو حفظ می‌کند، بنابراین باید تلاش کنیم همواره زندگی خود را طبق دستورات بزرگان دین و کتاب قرآن هماهنگ نماییم.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)، اظهار داشت: زندگی در مسیر قرآن، رسول خدا(ص) و اهل بیت(ع)، زمینه ساز رستگاری ما در هر دو عالم می‌شود.

استاد حوزه علمیه کردستان، عنوان کرد: حرکت در مسیر انبیا الهی و اهل بیت(ع) انسان را از بسیاری خطرات پیش رو حفظ می‌کند، بنابراین باید تلاش کنیم همواره زندگی خود را طبق دستورات بزرگان دین و کتاب قرآن هماهنگ نماییم.

حجت الاسلام قدرتی، ادامه داد: با مطالعه دقیق زندگی انبیا الهی به ویژه رسول اکرم(ص) به‌خوبی می‌توان راه درست و اشتباه را از هم تشخیص داد، پس هر کس که به درستی رسول اکرم(ص) را شناخت، فردی آگاه و با بصیرت و انسانی متواضع و نوع دوست می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه رسول اکرم(ص) به عنوان محور وحدت و برادری انسان‌ها شناخته می‌شوند، خاطرنشان کرد: رسول خدا(ص) با مبعث و برانگیخته شدن به عنوان پیامبر چندین کار مهم در دنیا انجام دادند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها ایجاد صلح و آرامش و آوردن اخلاق به جامعه آن زمان بود، جامعه‌ای که دچار اضمحلال و فروپاشی اخلاقیات گردیده بود.

وی یادآور شد: پیامبر اکرم(ص) که جهانیان وی را به عنوان پیامبر رحمت و مهربانی می‌شناسند، نقش بزرگی در تکمیل ادیان الهی دارند، ایشان به خاطر جایگاه والایی که نزد خداوند و بشریت دارد به عنوان خاتم الانبیاء و خاتم الرسل شناخته می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha