جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
کد خبر: 1181085
۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
امام جمعه بردخون

حوزه/ یکی از ائمه جمعه بوشهر گفت: نسل نوجوان و جوان سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید حسین رکنی حسینی امام جمعه بردخون عصر امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی مدرسه ۶ کلاسه روستای بردخون کهنه، اظهار داشت: اعتماد مردم به مسئولین از سرمایه‌های ارزشمند است.

وی با بیان اینکه امیدواریم دانش آموزانی که در این مدرسه درس می‌خوانند جز افتخارات کشور باشند، افزود: نسل نوجوان و جوان سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند.

حجت الاسلام رکنی حسینی گفت: "ما می‌توانیم" یکی از شعارهای امامین انقلاب است و دانش آموزان ما می‌توانند در آینده جاهای کلیدی را در دست بگیرند.

وی ادامه داد: در استان بوشهر استعدادهای فراوانی داریم، اما نیازمند حمایت و پشتیبانی از ناحیه مدیران و والدین هستند.

امام جمعه بردخون، با بیان اینکه معلمی جایگاه والایی دارد و رسالت انبیا است، خاطرنشان کرد: در صورت حمایت از دانش آموزان بوشهری، آنها نیز می‌توانند رتبه‌های برتر کنکور را به دست آورند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان استان ما از نظر استعداد چیزی از دانش آموزان استان‌های دیگر کم ندارند، اما از نظر امکانات کمبودهایی وجود دارد.

حجت الاسلام رکنی حسینی، با تاکید بر لزوم تلاش برای تربیت و آماده سازی نیرو در بخش بردخون، اظهار داشت: الان باید در منطقه بهترین نیروهای انسانی را داشته باشیم، اما گاهی اوقات برای یک مسئولیت در بردخون، باید در صف انتظار باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha