جمعه ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 6, 2024
.

حوزه/ امام جمعه نظرآباد گفت: حضور در بین مردم و مواجهه‌ ی مستقیم با مشکلات آنان از وظایف مهم مسئولان است و نباید هیچ فاصله ای بین مردم و مسئولین وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی، امام جمعه نظرآباد، در خطبه های نماز جمعه این شهر، با اشاره به واقعه تاریخی لیله المبیت اظهار داشت: «لیلة المبیت» شبی است که خدا به واسطه علی (ع) بر ملائکه ۷ آسمان مباهات کرد.

وی افزود: در جریان هجرت حضرت رسول اکرم (ص) علی علیه السلام به شکرانه سلامت رسول الله(ص) سر به سجده می‏ساید. می‏گویند این نخستین سجده شکر در شریعت مقدّس اسلام بود.

حجت الاسلام محمدی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شخصیت انقلابی اشاره کرد و گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری یک شخص انقلابی، شجاعت دارد، اهل اقدام است، اهل عمل است، ابتکار می‌ورزد، بن‌بست‌ شکنی میکند، گره‌گشایی می‌کند؛ از چیزی نمی ترسد، به آینده امیدوار است.

امام جمعه نظرآباد با اشاره به موانع پیشرفت خاطرنشان ساخت : یکی از موانع پیشرفت ما در تحقق دولت اسلامی، اعتماد به نسخه‌های غربی در هر زمینه‌ای است مثل سیاست غربی فرزند کمتر زندگی بهتر.

وی افزود: غفلت از دشمن و اعتماد به وعده‌های آنان مساله‌ای است که رهبر معظم انقلاب اسلامی با توجه به تجربه‌ها همیشه نسبت به آن هشدار داده‌اند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه حضور در بین مردم و مواجهه‌ی مستقیم با مشکلات آنان از وظایف مهم مسوولان است این‌گونه توصیه کرد: کارگزاران، مشاوران خود را از میان توده‌های مردم انتخاب کنند و ارتباط خود را با بدنه اجتماعی مردم حفظ کنند

وی ادامه داد: به اندازه یک راننده عزیز تاکسی، پای درد دل مردم بنشینند و نباید هیچ فاصله ای بین مردم و مسئولین وجود داشته باشد.

امام جمعه نظرآباد در خاتمه به یکی از دغدغه‌های مردم نظرآباد اشاره کرد و گفت: مردم نسبت به کاهش ظرفیت دانشگاه پیام نور نظرآباد از سوی وزارت علوم در پذیرش سال جدید گلایه مند هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha