یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
۱۰۰ رشته و گرایش در حوزه‌های علمیه سراسر کشور در حال اجرا است

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: اکنون نزدیک به ۱۰۰ رشته و گرایش در حوزه‌های علمیه سراسر کشور در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان آیت‌الله علیرضا اعرافی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۰۰ رشته و گرایش در حوزه‌های علمیه سراسر کشور در حال اجرا است، اظهار داشت: این رشته‌ها در حوزه‌های تعلیم تربیت، مشاوره، تفسیری و کلامی که پاسخ‌گوی نیازهای نوجوان و جوان کشور است، طراحی شده و در حال گسترش می‌باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور، با بیات اینکه در کاشان نیز هفت رشته و گرایش تاسیس شده و در حال توسعه و گسترش است، گفت: در بخش برادران و خواهران حوزه‌ علمیه کاشان شرایط خوب و مطلوبی را دارا می‌باشد که با مصوباتی که در این سفر انجام شد، شاهد رشد و تعالی بیشتر این حوزه‌ها خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: قریب به ۲ هزار طلبه برادر و خواهر در کاشان با تدریس ۳۰۰ استاد مشغول به تحصیل هستند.

آیت‌الله اعرافی، با بیان اینکه در حوزه‌های علمیه کشور، طرح‌های تحولی متعددی آماده شده که به ترتیب در حال اجرا است، تصریح کرد: یکی از طرح‌های مهم نظام تخصصی معطوف به نیازهایی است که جامعه دارد و در این زمینه ده‌ها رشته جدید و منطبق با نیازهای جامعه تعریف شده است.

وی همچنین از مردم منطقه کاشان، آموزش و پرورش، دانشگاه و تمامی مدارس علمیه منطقه که برای پیشرفت علم، فرهنگ، اخلاق و معنویت تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha