دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 9, 2024
اراک

حوزه/ در بازدید مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از کانون فرهنگی هنری جواد الائمه(ع) شهرستان شازند، از مربیان این مرکز تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، مرتضی انقانی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در جریان بازدید از کانون فرهنگی هنری جواد الائمه(ع) مسجد جوادالائمه(ع) شازند، ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیر و مربیان کانون اظهار داشت: این کانون یکی از فعال‌ترین کانون‌های استان و شهرستان شازند است و فعالیت‌های گسترده‌ای در بخش‌های مختلف آموزشی و فرهنگی دارد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، با اشاره به برگزاری جلسه و گفت‌وگو با مربیان کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) شهرستان شازند، گفت: استقبال گسترده نوجوانان و کودکان از برنامه‌های تابستانه کانون بی‌نظیر بوده، به طوری که تعدادی زیادی از جوانان و نوجوانان شازند از این کلاس‌ها بهره‌مند شدند.

انقانی ضمن تشکر از زحمات مربیان کانون، با ارائه لوح تقدیر و هدیه‌ای از آنها قدردانی کرد.

همچنین این جلسه خانم زارعی مسئول خواهران کانون با معرفی کلیات طرح تابستانه و شکل‌گیری ایده‌های کانون به معرفی مربیان پرداخت و اظهار کرد: از اینکه با فعالیت‌های متنوع و روزآمد خود توانسته‌اید سطح فضایل قرآنی، علمی، هنری، مهارتی و فرهنگی نوجوانان و کودکان محله را افزایش دهید و عمران معنوی مسجد را رقم بزنید، سپاسگزاریم و از اینکه توانسته‌اید صفوف نماز جماعت را پررنگ‌تر کنید و رونق و آبادانی محله را ایجاد کنید، حق شناسی می‌کنیم.

در ادامه نجفی مدیر کانون فرهنگی هنری جواد الائمه(ع) گفت: آموزش و به روز بودن مربیان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در همین راستا برای ارتقای سطح علمی مربیان برنامه‌های متنوعی را در نظر داریم.

وی به همکاری هیئت امناء مسجد با کانون اشاره کرد و یادآور شد: این همکاری سبب شده بتوانیم برنامه‌های خوبی را اجرا کنیم و این همکاری بسیار خوب و قابل ستایش است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha