چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
خراسان جنوبی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: اگر اطلاع‌رسانی‌ها صحیح صورت بگیرد، نوجوان می‌تواند مقایسه کرده و دشمن که با انواع القائات شیطانی شبهه ایجاد می‌کند را بهتر بشناسد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار با رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، اظهار داشت: مکتب اهل بیت(ع) حقیقت را بیان می‌کند و اگر امروز جوانان در مراسم اربعین به صورت پرشور شرکت می‌کنند، نشان از این حقیقت بوده که عدالت یک مسئله جدی است.

وی با بیان اینکه مسئله اصلی بازگشت به تمدن اسلامی است، افزود: همین طور که امروز در جبهه نظامی، دنیا به دو قطب تبدیل شده، در جنگ عدل و ظلم نیز پایگاه‌های مقاومت بر علیه ستمگران است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: در حال حاضر ما به سوی تمدنی که آرمان انقلاب اسلامی بوده حرکت می‌کنیم و از روز اول اسلام نیز به خاطر آن آمده است، اما با این وجود اطلاع رسانی‌ها باید بیش از این باشد چون نسل جدید انقلاب باید بیشتر با این آرمان‌ها آشنا شوند و به عبارتی اطلاع رسانی‌ها باید فنی و فراگیر شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه اطلاع رسانی‌ها متاسفانه کم است، گفت: اگر اطلاع‌رسانی‌ها صحیح صورت بگیرد، نوجوان می‌تواند اینها را مقایسه کرده و دشمن که با انواع القائات شیطانی شبهه ایجاد می‌کند را بهتر بشناسد.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: کار بسیج سازندگی مسئله ریشه‌ای و از مکتب انبیاست.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha