چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 11, 2024
مهرابی

حوزه/ مسئول کمیته علمی کنگره بین المللی علی بن باقر(ع) با بیان اینکه بیش از۱۲۸ مقاله تاییدشده به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است از پذیرش ۵۰ درصد مقالات این کنگره خبرداد و گفت: از این تعداد مقاله پس از داوری ۳۲ مقاله در قالب چاپ و ۲۴ مقاله هم پذیرش پوستر می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، محمد مهرابی مسئول کمیته علمی کنگره بین المللی علی بن باقر(ع) ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در دانشگاه آزاد اسلامی واحدکاشان برگزار شد، با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای بحث پژوهشی علمی کنگره بین المللی علی بن باقر(ع) را در قالب چارچوب سمینارهای علمی استاندارد کشور به کار گرفتیم،گفت: همراهی و همکاری اساتید دانشگاه های کشور و دیگر دانشگاه های کشورهای اسلامی یکی از مهمترین عوامل موفقیت این کنگره بوده است.

مهرابی کنگره بین المللی علی بن باقر(ع) را هشتمین کنگره امام زادگان در کشور اعلام کرد و افزود: کنگره بین المللی علی بن باقر(ع) به دلیل اتفاق علمی و پژوهشی درصدر دیگر کنگره های امامزادگان کشور قرارگرفته است.

وی با بیان اینکه بعد از تشکیل هیئت علمی و دعوت از اساتید و تدوین محورهای پژوهشی فراخوان کنگره را در شش محور و موضوعات زیر مجموعه را با اطلاع رسانی و فراخوان آماده کردیم گفت: معرفی و ایجاد علامت سوال و تلنگر به جامعه علمی برای ورود موضوعات فرزندان اهل بیت (ع)خصوصا امامزاده عظیم الشان علی بن باقر (ع) با استاندارد های وزارت علوم و اساتید صاحب نام از مهمترین اتفاقات این کنگره می باشد.

مسئول کمیته علمی کنگره بین المللی علی بن باقر(ع) با بیان اینکه بیش از۱۲۸ مقاله تاییدشده به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است از پذیرش ۵۰ درصد مقالات این کنگره خبرداد و گفت: از این تعداد مقاله پس از داوری ۳۲ مقاله در قالب چاپ و ۲۴ مقاله هم پذیرش پوستر می باشد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری مراسم اختتامیه همایش علمی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان ۵ بنر راجع سیره ، شخصیت، تاریخ وجغرافیای منطقه کاشان و مطالعات فرهنگی ، اجتماعی، سیاسی ،اقتصادی ، معماری ، هنر و ادبیات با توجه به کیفیت مقالات پیش بینی شده است گفت: اساتید برای معرفی بهتر مقالات در مراسم اختتامیه کمک خواهندکرد.

مهرابی آماده سازی مجموعه آثار علمی و ادبی را از مهمترین دستاوردهای این کنگره برشمرد و گفت: معرفی نفرات برتر و رونمایی از مقالات و کتب چاپ شده در حوزه معرفی علی بن باقر (ع) از جمله برنامه های اختتامیه همایش علمی خواهد بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha