پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ |۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 12, 2024
مستند سرزمین ستاره ها

حوزه/ مستند «سرزمین ستاره ها» با نگاهی به جلسات خانگی قرآن از این هفته جمعه‌ها، ساعت ۱۹ از شبکه افق سیما به روی آنتن خواهد رفت

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، علی و مهدی حبیبی دو برادر حافظ و استاد بین المللی قرآن هستند که ضمن سفر به شهرهای مختلف ایران از مناطق تاریخی طبیعی، فرهنگی و گردشگری آن منطقه بازدید می‌کنند و در طی ایرانگردی خودشان با گویش‌های مختلف آشنا می‌شوند و جلسات قرآنی خانگی متفاوتی را به تصویر می‌کشند.

مسیر سفر «سرزمین ستاره‌ها» از آمل در مازندران آغاز می‌شود و در ادامه به دلگان در سیستان و بلوچستان، کشپیری در هرمزگان، برازجان و بندر دیّر در بوشهر، چم چنگ در چهارمحال و بختیاری، اسفراین خراسان شمالی، ابرده خراسان جنوبی، شهر کاشان و ون در استان اصفهان، همدان، تهران، قم، گرگان، جویبار مازندران، انزلی و شاندرمن در گیلان، کولانکوه اردبیل، تبریز و خوی، همایون در زنجان، دیزیچه و نجف‌آباد اصفهان، ملایر و شهر ری و در نهایت مجددا به شهر خود باز می‌گردد.

به گفته تهیه‌کننده «سرزمین ستاره‌ها»، هدف از ساخت این مجموعه، نشان دادن جذابیت و تنوع جلسات قرآنی و ترویج فرهنگ انس با قرآن در بین مردم است.

این مجموعه تلاش می‌کند تا چهره‌ای واقعی از فعالان قرآنی به تصویر بکشد و نشان دهد که جلسات قرآن می‌تواند در هر مکانی و با هر امکاناتی برگزار شود.

مستند سفرنامه سرزمین ستاره‌ها از این هفته جمعه‌ها، ساعت ۱۹ از شبکه افق سیما به روی آنتن خواهد رفت.

این برنامه به تهیه‌کنندگی علی‌اصغر سلطانی‌نژاد، کارگردانی مسعود زارعیان و مسعود محمدیان در گروه مستند شبکه افق سیما با مشارکت مرکز هنری رسانه‌ای نهضت و ستاد جلسات خانگی قرآن کریم تولید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha