چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
هاشم ابادی

حوزه/ امام جمعه پیرانشهر گفت: تمام تلاش دشمنان ایران و اسلام این است که ویروس منحوس سبک زندگی غربی را با استفاده از فضای مجازی وارد جامعه اسلامی کنند که بسیار خطرناک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، ماموستا محمد صالح حاجی هاشم آبادی امروز در اختتامیه همایش فرهیختگانی عالم تمدن ساز که در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: تمام تلاش دشمنان ایران و اسلام این است که ویروس منحوس سبک زندگی غربی را با استفاده از فضای مجازی وارد جامعه اسلامی کنند که بسیار خطرناک است.

وی افزود: یکی از خطرهایی که جامعه اسلامی را تهدید می‌کند، تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری است‌که دامن همه جامعه اسلامی را خواهد سوزاند و عالم تمدن ساز باید جلوی این اشرافی‌گری‌ها را بگیرد و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، برای ایجاد تمدن اسلامی امروز علمای دین باید وارد میدان شوند.

امام جمعه پیرانشهر تصریح کرد: هر روز خطرات فضای مجازی در جامعه بیشتر می‌شود و اراده‌ای هم برای ساماندهی آن مشاهده نمی‌شود، باید علمای دین با آگاه سازی خانواده‌ها، جامعه و فرزندان را در برابر این آسیب‌ها واکسینه کنند.

وی اضافه کرد: لازمه جلوگیری از آسیب زدن دشمن به جامعه اسلامی، شناخت درست حق و شناخت دقیق از نقشه‌های دشمنان اسلامی است و باید ضمن شناخت صحیح از فضای مجازی به دنبال جلوگیری از نفوذ بیش از پیش دشمنان به خانواده‌ها باشیم.

ماموستا حاجی هاشم آبادی، تصریح کرد: اگر تمدن اسلامی در دنیا حاکم شود، حتی کشورها و ملت‌های غیر مسلمانان هم از آن مستفیض خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف غرب ترویج خشونت در جامعه است و برای این امر از فضای مجازی و بازی‌های رایانه‌ای بهره می‌برد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha