چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
جوادی

حوزه/ امام جمعه مهاباد گفت: رژیم صهیونیستی تنها نیست و دولت‌های غربی از آن پشتیبانی می‌کنند و ده‌ها مسئول غربی در یک سال اخیر به رژیم صهیونیستی سفره کرده اما به غزه حتی یک مسئول اسلامی سفر نکرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، ماموستا عبدالسلام امامی امروز در اختتامیه همایش فرهیختگانی عالم تمدن ساز که در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، به تشریح نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان اروپا پرداخت و اظهار داشت: حدود ده سال بعد از نامه رهبر انقلاب به عموم دانشجویان این بار رهبر انقلاب به دانشجویان حامی فلسطین نامه نوشت و آن‌ها را بخشی از جبهه مقاومت دانستند و این فکر مقاومت باید از خاورمیانه توسعه یابد.

وی افزود: رهبری در نامه قبلی دانشجویان را به چاره‌اندیشی نسبت به دردهای جامعه فراخوانده بودند، اما در نامه اخیر با مخاطب خواندن دانشجویان آمریکا به مبارزه آن‌ها با رژیم صهیونیستی و حمایت از فلسطین فراخواندند و دانشجویانی که علیرغم همه مشکلاتی که وجود داشت به میدان آمدند و از فلسطین حمایت کردند، در حالی که برخی کشورهای اسلامی فقط نظاره‌گر بودند.

امام جمعه مهاباد گفت: بهترین تعبیر این بود که رهبر معظم انقلاب، خطاب به دانشجویان آمریکایی نوشتند، شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید و کسانی که این جنایات را می‌دیدند و سکوت می‌کردند در طرف ِغلط تاریخ ایستاده‌اند و نقطه اشتراک جبهه مقاومت با دانشجویان آمریکا احساسات مشترک برای مبارزه با رژیم صهیونیستی و توقف ماشین نسل کشی این رژیم است.

وی یادآور شد: اگر امروز جنگ غزه را فقط جنگ فلسطین با رژیم صهیونیستی بدانیم، به فلسطین ظلم کرده‌ایم، امروز رژیم صهیونیستی تنها نیست بارها مسئولین غربی به این رژیم سفر کردند اما حتی یک مسئول کشور اسلامی خصوصا عربی به فلسطین در این ایام سفر نکرد.

ماموستا امامی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب تغییر دادن جای جلاد و قربانی و سرپوش گذاشتن روی جنایات رژیم صهیونیستی را بزرگترین ظلم در حق فلسطین معرفی کردند و متاسفانه ماشین تبلیغاتی غربی به گونه‌ای تبلیغ کرده که بعضا در مجامع اسلامی صداهایی بلند می‌شود که با واقعیت فاصله دارد.

وی گفت: اگر ما امسال در ولادت نبی مکرم اسلام متحد نشویم دیگر هرگز نمی‌توانیم متحد شویم، چرا که هیچ مسلمانی امروز دردی بالاتر از درد مشترک غزه ندارد.

امام جمعه مهاباد بیان کرد: مسئله فلسطین را نباید فقط در یک سال اخیر دید، بلکه یک تاریخ جنایت بار ۷۵ ساله است و نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان اروپایی و آمریکایی بر مبنای دین و قرآن است و به‌برکت انقلاب اسلامی و امامین انقلاب، راهبرد اسلام در غرب آسیا دارد به پیروزی می‌رسد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha