چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 18, 2024
کد خبر: 1183955
۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶
علی کدخدایی رییس اداره ارشاد دشتی

حوزه/ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی در پیامی ۲۷ شهریور روز شعر و ادب پارسی و روز بزرگداشت استاد شهریار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به مناسبت ۲۷ شهریور روز شعر و ادب پارسی و روز بزرگداشت استاد شهریار، علی کدخدایی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی در پیامی این مناسبت را تبریک گفت.

در پیام سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی آمده است:

به فرموده مقام معظم رهبری شهریار یک شخصیت نظیف و پاکیزه و دارای خصال برجسته اخلاقی بود، یک انسان متواضع، حق پرست، پارسا، صمیمی و صادق بود که حاضر نشد کالای شعرش را به کسی بفروشد، در زمان حیاتش به اوج شهرت رسید اما تسلیم درخواست طاغوت نشد.

۲۷ شهریورماه روز شعر و ادب پارسی و روز بزرگداشت استاد شهریار می‌باشد که بر همه فارسی زبانان و شاعران و ادیبان سرزمینم به ویژه شاعران استان بوشهر و شهر عزیزم خورموج تبریک عرض می‌کنم.

شهرستان دشتی، شهر ادیبان و شاعران نامی در عصر خود فایز دشتی و بزرگی همچون سید هاشمی زاده‌ها و مرادی‌ها می‌باشد که جا دارد یاد و خاطره این بزرگان در عرصه ادبیات استان و شهرم را گرامی بداریم.

اینجانب ضمن گرامی داشت سالروز ادیب و شاعر معاصر استاد سید محمدحسین شهریار را به شاعران و ادیبان به‌ویژه به حضار گرانقدر شاعران و ادیبان شهرستان تبریک و شاد باش عرض کنم و از پروردگاه بی‌همتا و ستایشگر آرزوی سلامتی و تندرستی و موفقیت را دارم.

علی کدخدایی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha