جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه تقارن هفته وحدت و هفته دفاع مقدس را باید به فال نیک گرفت، عنوان داشت: وحدت دعوت به عبودیت است و دفاع مقدس مبارزه با طاغوت است نمونه عملی مبارزه با طاغوت صدام بود که مامور آمریکا بود انقلاب اسلامی را درگیر جنگ کرد جنگ خوب نیست ولی دفاع مقدس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نمازجمعه عسلویه با حضور امت حزب الله شهرستان عسلویه به امامت حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه شهرستان اقامه شد.

وی در خطبه های نماز پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی در سخنانی ولادت باسعادت پیامبر مهربانی و رحمت حضرت محمد (ص) و فرزند برومندش امام صادق ( ع) رئیس مذهب و مکتب و هفته وحدت را تبریک گفت و افزود: شخصیت گرانسنگ نبی مکرم اسلام الگویی برای همه زمان ها و مکان ها است شخصیت ایشان، منش ایشان قابل بحث و تبیین است. هیچ شخصیتی به اندازه مولای متقیان حضرت علی (ع)‌ نمی تواند پیامبر گرامی اسلام را توصیف کند پیامبر شخصیت عرشی و فرشی دارد هدف خلقت انسان رسیدن به کمال است کمال الگو می خواهد کاملترین الگو پیامبر است بیان رسول خدا بیان خداست حرکت او حرکت خداست و سکوت او سکوت خداست.

امام جمعه عسلویه در ادامه آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت و اظهار داشت: برای آموزش و پرورش هر چه هزینه کنیم سرمایه گذاری است سند تحول، اصل آموزش و پرورش است اصل نیروی انسانی اساس توسعه شهرستان منابع انسانی است.

وی افزود: زمین و زمان مسخر نیروی انسانی است نیروی انسانی توانمند در تراز اسلام و انقلاب تعهد و تخصص با هم آمیخته است. ۱۲۰ هزار مدرسه در کشور سرمایه اصلی کشور است از شما مردم خاضعانه می خواهم به مدرسه ها به عنوان اولویت نگاه کنید مدرسه ها را دریابید نباید در عسلویه کمبود مدرسه داشته باشیم کمبود تجهیزات داشته باشیم‌ سیستم ها باید به روز رسانی شود مدرسه مهم است هوشیار باشید این که می گوییم فضای مجازی فضای سایبری است مجاز نیست تمام زندگی جوان ها در همین است.

حجت الاسلام محمدی با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا از صدر اسلام تاکنون بیان داشت: شهدا که از سفره امنیت و آرامش آنان متنعم هستیم یاد شهدای شهرستان، شهید شاخص استان معلم شهید قنبر قنبری را گرامی می داریم. شهید قنبری عزیز به دنبال علم رفت و معلم شد و کمتر از۲۰روز از عروسی اش گذَشته بود که به تکلیف عمل کرد به جبهه رفت و به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه تقارن هفته وحدت و هفته دفاع مقدس را باید به فال نیک گرفت، عنوان داشت: وحدت دعوت به عبودیت است و دفاع مقدس مبارزه با طاغوت است نمونه عملی مبارزه با طاغوت صدام بود که مامور آمریکا بود انقلاب اسلامی را درگیر جنگ کرد جنگ خوب نیست ولی دفاع مقدس شد فرهنگ، کیان و مملکت و ناموس ما از اروند وحشی از هویزه که بر پیکر علم الهدی تانک رد شد و شهدایی که با او بودند با کاغذها و دست نوشته ها پیکرشان شناسایی شد یا از طلاییه بگوییم این هویت ماست باید این هویت را برای نسلی که آرام زندگی می کند تبیین کنیم فرمانده عزیز سپاه ما برنامه های خوبی در سطح پایگاه ها و حوزه های بسیج تدارک دیده اند این هفته را غنیمت بدانیم و از برنامه های هفته دفاع مقدس استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha