جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
مسلمی

حوزه/ فرمانده سپاه کربلا استان مازندران از انتشار ۴۰۰ عنوان کتاب به همت کنگره شهدای این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سردار سیاوش مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و البته تسلیت ضایعه مرگ دردناک کارگران در معدن طبس، اظهار داشت: ۵ مهر ماه اجلاس شهدای ارتش در دانشگاه دریایی نوشهر برگزار می‌شود.

وی به اجلاسیه ازدواج آسان با عنوان آتش و عشق، اجلاسیه فرزندان و همسران شهدا، اجلاسیه پهلوانان کشتی استان مازندران، اجلاسی دانشجویان اساتید و فرهیختگان، اجلاسیه دانش آموزان و فرهنگیان، سمفونی مقاومت مازندران به دو زبان مازندرانی و فارسی همزمان با کنگره شهدا اشاره کرد و گفت: اجلاسیه نهایی کنگره ساعت ۱۸ بعد از ظهر روز ۱۲ مهر ماه برگزار می‌شود، ضمن آن که همزمان با اجلاسیه نمایشگاه هوافضا و دستاوردهای موشکی. و نظامی برپا می‌شود.

مسلمی همچنین انتشار ۴۰۰ عنوان کتاب را از دیگر اقدامات بیان کرد و افزود: ۱۵۰ عنوان کتاب از سوی دانشگاه امام حسین(ع) منتشر شده است.

وی با بیان اینکه همزمان کار نوشتن فیلمنامه شهید تورانی در دست اقدام است، گفت: این سریال در ۲۲ قسمت تهیه و تولید می‌شود.

فرمانده سپاه استان مازندران همچنین با اشاره به جمع آوری اسناد شهدا ابراز داشت: ۸۵۰۰ مجلس شهدا به عنوان آبروی محله در استان مازندران برگزار شده است، ضمن آن که از فردا رزمایش تجلیل و تکریم خانواده‌های شهدا در سراسر استان مازندران برگزار می‌شود همچنین با جانبازان بالای ۷۰ درصد نیز دیدار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha