شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
محمدعلی سلیمانی رئیس مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی

حوزه/رئیس مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به امر مهم «تربیت» در جامعه و عرصه تبلیغ و اینکه این مسأله در سال های اخیر تا حدودی مورد غفلت واقع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، جلسه افتتاحیه دوره آموزشی تربیت اسلامی کودک و نوجوان با حضور محمدعلی سلیمانی رئیس مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در سالن جلسات رضوان برگزار شد.

رئیس مرکز آموزش های کاربردی در ابتدای مطالب خود ضمن گرامیداشت یاد و نام مرحوم حجت الاسلام والمسلمین راستگو، او را پایه گذار مباحث تبلیغی در عرصه کودک و نوجوان دانست و اظهار داشت: در زمانی که در امر تبلیغ مبحث کودک و نوجوان مطرح نبود مرحوم استاد راستگو علی رغم تمام مخالفت ها در این زمینه، مسأله توجه به نسل کودک، نوجوان و جوان در در مباحث دینی و تبلیغی را پایه گذاری کرد.

وی در ادامه بیان کرد: در کنار دوره های تربیت مربی کودک و نوجوان که هم اکنون شاهد برگزاری چهل و پنجمین دوره آن هستیم، یک دوره دیگر در دو سال اخیر با عنوان «تربیت اسلامی کودک و نوجوان» به همت حجت الاسلام درودی که تخصص های لازم را در عرصه مطالعات فرهنگی و تربیتی دارد ایجاد شده است.

سلیمانی افزود: مرکز آموزش های کاربردی با تمام امکانات و توانا خود آماده همکاری در برگزاری هرچه بهتر دوره مذکور می‌باشد، البته به توفیق الهی تجارب عوامل برگزار کننده دوره تربیت اسلامی کودک و نوجوان بعد از گذشت دو سال به مراتب افزایش یافته است.

رئیس مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار کرد: با توجه به ثمر بخش بودن دوره آموزشی تربیت اسلامی کودک و نوجوان در شهر قم، هم اکنون شعبه دفتر تبلیغات اسلامی در مشهد و اصفهان از برگزاری این دوره استقبال نموده و در سال جاری در هر یک از دو شعبه نیز دوره مذکور برگزار خواهد شد.

وی در بخش پایانی مطالب خود بر ضرورت اهتمام ویژه شرکت کنندگان در دوره تربیت اسلامی کودک و نوجوان بر مباحث ارائه شده توسط اساتید مجرب در این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: با توجه به امر مهم «تربیت» در جامعه و عرصه تبلیغ و اینکه این مسأله در سال های اخیر مورد غفلت واقع شده ضروری است شرکت کنندگان، اهتمام ویژه ای نسبت به مباحث مطروحه داشته و تمام توان خود را در جهت یادگیری به کار گرفته تا بتوانند در آینده به امر مهم تربیت در عرصه تبلیغ بپردازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha