جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
کد خبر: 1186115
۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴
مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دلوار

حوزه/ امام جمعه دلوار از طلاب خواست زندگی نامه شهداء و کتاب‌هایی که در این زمینه به رشته تحریر درآمده را مطالعه و جوانان را به خواندن این گونه کتاب‌ها تشویق کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسمی با روایتگری حجت‌الاسلام فریدونی امام جمعه بخش دلوار که آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس می‌باشد، توسط پایگاه بسیج طلاب محدثه مدرسه علمیه حضرت ام البنین(س) دلوار و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

حجت الاسلام فریدونی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا، خاطراتی از همرزمان خود بخصوص طلبه شهید غلامحسین شورکی بیان کرد.

وی اظهار داشت: شما طلاب با تهذیب و تلاش مضاعف در علم آموزی می‌توانید جامعه را به قله‌های تهذیب و دانش رسانده و در این راه جوانانی مومن و متعهد تربیت کنید که مانند جوانان دوران دفاع مقدس از اسلام و ولایت دفاع کرده و میهن اسلامی ایران را الگویی برای جهانیان معرفی کنند.

امام جمعه دلوار از طلاب خواست زندگی نامه شهداء و کتاب‌هایی که در این زمینه به رشته تحریر درآمده را مطالعه و از آنها درس گرفته و جوانان را به خواندن این گونه کتاب‌ها تشویق کنند.

طلاب زندگینامه شهدا را مطالعه کنند

طلاب زندگینامه شهدا را مطالعه کنند

طلاب زندگینامه شهدا را مطالعه کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha