جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
استاندار لرستان

حوزه/ استاندار لرستان گفت: هدف اصلی از تجاوز دشمن به ایران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، ابوطالب شفقت، استاندار لرستان، امروز در حاشیه دیدار تصویری پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس در لرستان با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: در این دیدار رهبری(مدظله العالی) نکات مهمی را یادآور شدند و مهم‌تر از همه اینکه باید به‌ صورت منطقی و دقیق چگونگی رویداد دفاع مقدس برای مردم به ویژه جوانان تبیین و تشریح شود.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این دیدار فرمودند: هدف اصلی از تجاوز دشمن به ایران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بود و دفاع ما از انقلاب اسلامی و دین اسلام بود و امروز باید این دفاع را گرامی بداریم.

استاندار لرستان با قدردانی از مجاهدت های پیشکسوتان دفاع مقدس خاطر نشان کرد: تجلیل از ایثارگران و خانواده های شهدا تنها ویژه این ایام نیست و باید تجلیل از خانواده شهدا باید به صورت دائم و مستمر باشد.

شفقت با تاکید بر اینکه خاطرات و اهداف هشت سال دفاع مقدس را باید برای جوانان تبیین کنیم یادآور شد: از آموزش و پرورش، فرهنگیان، معلمان و اساتید دانشگاه‌ها می‌خواهیم که برکات دوران دفاع مقدس را مورد مطالعه، ارزیابی، تحلیل و تحقیق قرار داده و این برکات را به جوانان انتقال دهند.

استاندار لرستان در پایان تاکید کرد: فرهنگیان، معلمان و اساتید دانشگاه‌ها مواظب باشند که نفوذی‌های دشمنان در مراکز علمی و بین نسل جوان راه پیدا نکنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha