جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
دفاع از پایان نامه

حوزه / طلبه سطح سه رشته مطالعات اسلامی زنان، در پژوهشی نوین به تحلیل جامع تغییرات حجاب زنان پس از انقلاب اسلامی پرداخت.

صدیقه محمدی، طلبه سطح سه رشته مطالعات اسلامی زنان، از مدرسه علمیه تخصصی مجتهده امین اصفهان از پایان نامه خود با عنوان تغییرات حجاب زنان بعد از انقلاب اسلامی با راهنمایی خانم دکتر مریم مدملی و داوری حجت الاسلام محمدرضا سالاری فر دفاع کرد.

محمدی گفت: در این پایان‌نامه که تحت عنوان "تغییرات حجاب زنان بعد از انقلاب اسلامی"، است به بررسی عمیق و همه جانبه وضعیت حجاب زنان در ایران پس از انقلاب اسلامی پرداخته شده است.

وی بیان کرد: با استفاده از روش‌های تحقیقاتی متنوع از جمله تحلیل اسناد و منابع کتابخانه‌ای، به بررسی دقیق تحولات حجاب در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی پرداخته است.

وی گفت: این پژوهش نشان می دهد که انقلاب اسلامی به عنوان یک رویداد تاریخی مهم، تغییرات اساسی در وضعیت حجاب زنان ایجاد کرده و آن را به یکی از نمادهای کلیدی هویت اسلامی و انقلابی تبدیل کرده است.

وی گفت: در این پژوهش، عوامل مؤثر بر تغییرات حجاب از جمله عوامل مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به طور جامع مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین، تأثیر قوانین و مقررات جدید، تغییرات اجتماعی و اقتصادی و عوامل فرهنگی و جهانی‌سازی بر وضعیت حجاب زنان تحلیل شده است.

خانم محمدی بیان کرد: این پژوهش با ارائه یک تحلیل جامع و دقیق، به درک بهتر پیچیدگی‌های مسئله حجاب و عوامل مؤثر بر آن کمک کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha