یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
تبریز

حوزه/ استاندار قم با صدور پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله گفت: بدون تردید شهادت، شایسته‌ترین پاداش و اجر سال‌ها جهاد مقدس این رهبر بزرگ و شجاع بود و به یقین آینده جبهه مقاومت را روشن‌تر از گذشته و زمینه سقوط قطعی دشمن جنایتکار و آمریکای خونخوار را فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید محمد آقامیری در پیامی آورده است: مجاهد نستوه و رهبر آزاده جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پس از عمری مجاهدت و جانفشانی در راه مبارزه با غاصبان صهیونیست و آزادی قدس شریف سرانجام به خیل یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

وی افزوده است: بدون تردید شهادت، شایسته‌ترین پاداش و اجر سال‌ها جهاد مقدس این رهبر بزرگ و شجاع بود و به یقین آینده جبهه مقاومت را روشن‌تر از گذشته و زمینه سقوط قطعی دشمن جنایتکار و آمریکای خونخوار را فراهم خواهد کرد.

وی ادامه داده است: سید جبهه مقاومت چه خوش گفت که ما فرزندان مکتبی هستیم که پیامبران آن شهیدند؛ امامان آن شهیدند و رهبران آن نیز شهید هستند و در عاقبت به سرور و سالار شهیدان پیوست.

آقامیری در پایان آورده است: اینجانب با ابراز تاسف و تاثر عمیق، شهادت این مجاهد بزرگ و تعدادی از همراهانش را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای، آزادمردان جهان و ملت‌های غیور جبهه مقاومت و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha