دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
مدرسه الزهرا(س)یزد

حوزه/مدیر مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها یزد، با تبیین گوشه هایی از زندگی سراسر حماسه سیدمقاومت(شهید سید حسن نصرالله) رمز نورانیت این شخصیت تاثیر گذار در تاریخ سیاسی حماسی مقاومت را توسل به امام حسین علیه السلام و نپذیرفتن ذلت و عدم سازش با متجاوزان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، خانم آزاده نیکپور، مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا سلام الله علیها شهر یزد، امروز در مراسم بزرگداشت شهید مقاومت و شهدای لبنان و غزه، با اشاره به آیه ١٣٩ آل عمران، جریان تاریخی جنگ احد و بیان درس هایی از مقاومت یاران پیامبر، مژده برتری ِ حاکمیت دینی را در گروی نهراسیدن از دشمن و امیدواری به مسیر انتخاب شده و همراهی با رهبران استقامت بیان نمود.

وی با استناد به فرازی از کلام نورانی حضرت فاطمه سلام الله علیها گفت: در خطبه فدکیه، رمز مقاومت در برابر دشمنان وحدت کلمه و اجرای فرامین رهبری است و حفظ قیام و تثبیت آن نشانه مردم‌سالاری دینی و اندیشه مقاومت به شمار می رود.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س)یزد تصریح کرد: نقطه آغاز زندگی انسان لحظه تولد وی و نقطه شروع زندگی او لحظه تغییراتِ مهم در مسیر حیاتش است که این تحولات، لذتش تا آخر عمر پایدار و ثابت است.

نیکپور با تبیین گوشه هایی از زندگی سراسر حماسه سید مقاومت(شهید سید حسن نصرالله) رمز نورانیت این شخصیت تاثیر گذار در تاریخ سیاسی حماسی مقاومت را توسل به امام حسین علیه السلام و نپذیرفتن ذلت و عدم سازش با متجاوزان دانست.

وی اظهار داشت: در حاکمیت دینی با هر سختی و محرومیت، رشدی خواهد بود تا طبق آیه ۷۴ سوره فرقان، مردم با رشد خود امام و پیشوا باشند.

در پایان، خواهران طلبه با گرامیداشت نام و خاطره شهدای اخیر، با شعارهایی اعلام برائت و انزجار خود از جنایات اسرائیل را اعلام کردند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha