دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
شورای علمای شیعه افغانستان

حوزه/ در بیانیه شورای علمای شیعه افغانستان به مناسبت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان آمده که شهید سیدحسن نصرالله یک فکر و یک راه است و با حذف فیزیکی، ایشان نه تنها نابود نمی‌گردد بلکه‌ تا رسیدن به مقصودِ وی، هر روز پررنگ‌تر و فروزان‌تر می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شورای علمای شیعه افغانستان در واکنش به شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای، جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم کرده است.

متن کامل بیانیه شورای علمای شیعه افغانستان در رابطه با ترور و شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهَدُوا الله علیه فمنهم من قضی نحوه و منهم من ینتظر وما بدلوا تبدیلا»

‏عالم عامل و عارف واصل، سید مقاومت، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان با جمعی از یاران و غیر نظامیان لبنانی، در اثر حمله ددمنشانه و تجاوزکارانه رژیم خونخوار و کودک‌کش اسرائیل به مقام عظمای شهادت نائل گردیدند.

‏ انالله واناالیه راجعون.

شورای علمای شیعه افغانستان، این جنایت عظیم را شدیدا تقبیح نموده، برای تمام ملل‌ مسلمان عالم، به ویژه دو ملت مسلمان، مجاهد و مقاوم لبنان و فلسطین، مخصوصا یاران و خانواده‌ی آن عبد صالح خداوند، تسلیت عرض می‌نماید و برای این پرچم‌دار آزادی و عدالت، علو درجات از بارگاه خداوند منان استدعا می‌نماید.

سید حسن نصرالله داعیه‌دار صادق دفاع از قدس شریف و دو سرزمین اسلامی فلسطین و لبنان و مردم آنها بوده و در این راه الحق والانصاف تا پای جان، صادقانه، شجاعانه و قهرمانانه جهاد کرد و جانش را در این راه قربانی نمود و راه جدیدی را در جهت آزادی قدس شریف و فلسطین مظلوم گشود.

لذا او دیگر یک فرد نیست؛ بلکه یک فکر و یک راه است، و با حذف فیزیکی، ایشان نه تنها نابود نمی‌گردد، بلکه‌ تا رسیدن به مقصودِ وی هر روز پررنگ‌تر و فروزان‌تر می‌گردد.

«و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»

شورای علمای شیعه افغانستان

‏‌۱۴۰۳/۷/۸ برابر با ۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha