چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
تبریز

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تأکید کرد: فعالیت در عرصه‌های قرآنی نیازمند همکاری و جهاد فرهنگی است و حرکت در این مسیر یک توفیق الهی به شمار می‌آید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان؛ حجت‌الاسلام علی یوسفی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گردهمایی «مسطورایی‌ها» که در شهرستان خرم‌دره برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت‌های قرآنی نیازمند کار جهادی و حضور مؤثر در میدان است، چراکه کارهای میدانی بازخورد مناسبی در جامعه ایجاد می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از مربیان و فعالان مؤسسات قرآنی، بر اهمیت تربیت قرآنی در این مؤسسات تأکید کرد و افزود: ترویج «زیست قرآنی» و توجه به آموزه‌های اسلامی باید در صدر اولویت‌های فعالیت‌های این مؤسسات باشد و این آموزه‌ها باید به‌صورت ملموس در زندگی روزمره افراد تجلی یابند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان همچنین با اشاره به مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در سه حوزه کلیدی رسانه، نوجوانان و بانوان، گفت: استمرار و جریان‌سازی فعالیت‌های قرآنی می‌تواند موجب تحولات بزرگ در جامعه شود.

وی تأکید کرد: این عرصه‌ها باید با استدلال منطقی و اقناع هنرمندانه پیش برود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، انسجام و اتحاد در برنامه‌های قرآنی را عامل مؤثری در موفقیت این فعالیت‌ها دانست و افزود: فعالان قرآنی باید با علم، آگاهی و اتحاد به ارائه برنامه‌های خود بپردازند و اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دهند.

شایان ذکر است، در این گردهمایی از فعالان و مربیان طرح قرآنی «مسطورا» در مؤسسات قرآنی و هیئات مذهبی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha