جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
زندگینامه فرماندهان شهید استان قم

حوزه/ مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج استان قم گفت: به همت ستاد کنگره ملی شهدای استان قم زندگینامه فرماندهان شهید این استان در دوران دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده و بزودی منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، افشین گودرزی، در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت که در آستانه دومین کنگره ملی ۱۴۵۰۰ شهید استان مازندران برپاشده، اظهار داشت: تجدید پروانه انتشارات سامیر انجام شده و بزودی کتاب های مربوط به فرماندهان شهید از همین انتشارات به چاپ می رسد.

وی افزود: انتشارات سامیر اولین ناشر در قم بوده که در حوزه دفاع مقدس کتاب منتشر کرده اما سالها غیر فعال شده بود که با تلاش و مجاهدت دلسوزان و رزمندگان عرصه فرهنگی لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب علیه السلام مجدد فعال شده و تا پایان سال کتاب های فاخری منتشر خواهد کرد.

گودرزی افزود: سوژه های بسیار جذاب برای ارائه به نویسندگان حوزه دفاع مقدس احصاء شده و بزودی اسناد و مدارک به آنان برای نوشتن تحویل می شود.

عضو ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گفت: کتاب های مرتبط با فرماندهان شهید عبدالله برقعی، جعفر حیدریان، علی سلطانی، حسن توتونکار و جواد فخار تدوین و آماده چاپ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha