سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 8, 2024
حجت الاسلام علی اسلامی

حوزه/ امام جمعه تاکستان با بیان اینکه گرفتاری مردم در سایه معضلات شرکت‌های خودرویی بسیار جدی و اذیت کننده است، ابراز امیدواری کرد که مسئولین محترم با مشورت جمعی و دوری از سیاسی کاری مردم را به اموال خود برسانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی، امام جمعه تاکستان در استان قزوین درباره معضلات شرکت‌های خودرویی در شهرستان تاکستان گفت: سال‌ها بود که این شرکت‌ها در مقابل چشمان مسئولان کار می‌کردند و مردم هم هر آنچه را که در حساب داشتند از قبیل خانه، طلا و ... در این شرکت‌ها سرمایه گذاری کردند.

وی افزود: بسیاری در سایه همین شرکت‌ها به درآمد خوبی رسیدند. این شرکت‌ها مورد غبطه و حسد سرمایه دارها قرار گرفت و آرام آرام برخی از مسئولین به خود آمدند و ماهیت اینها را به بررسی گذاشتند. در نتیجه بگیر و ببند و حرف و حدیث‌ها شروع شد.

امام جمعه تاکستان بدون نام بردن از این شرکت‌های خودرویی گفت: خیلی از شاخصین هم در این شرکت‌ها سرمایه گذاری کردند و از شرکت‌ها خرید فراوان نمودند. باید توجه داشت درآمد فراوان مانع اقدام جدی بود و از طرفی سیاسی کاری هم در این بین دیده می‌شد.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی ادامه داد: بالاخره خسارت سنگینی به ایشان و مردم منطقه و به ویژه مردم تاکستان وارد شد. البته یکی از عوامل سنگین این خسارت نابلدی و عدم تخصص بود.

وی افزود: بعد از این همه معطلی کیفرخواستی تنظیم شد و این مشروط به آن است که اراده‌ای بر حل موضوع در کار باشد. مردم منتظر سرمایه‌های خود هستند و مسئولین کار آنچنانی انجام نداده اند که باعث امیدواری مردم شوند.

امام جمعه تاکستان با بیان اینکه گرفتاری مردم در سایه معضلات شرکت‌های خودرویی بسیار جدی و اذیت کننده است، ابراز امیدواری کرد که مسئولین محترم با مشورت جمعی و دوری از سیاسی کاری مردم را به اموال خود برسانند.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی گفت: نامه‌ای سرگشاده به استاندار محترم با عنوان "گره‌ای که با انگشت دست می‌توان باز کرد چرا با دندان باز کنیم" نوشتم، که متأسفانه این تذکر عملی نشد و مورد توجه قرار نگرفت.

وی اظهار داشت: بسیاری از مردم متضرر شده طلای همسر، خانه محقر و ... خود را فروخته‌اند تا سودی کسب کنند، حالا دست خالی مانده‌اند. آنها مطالبات مشخص و معلومی دارند و باید به آنها داده شود. باید توجه داشت که گردن این و آن انداختن برای مردم جواب نمی‌شود.

امام جمعه تاکستان با اشاره به برگزاری تظاهرات از سوی مردم آسیب دیده از شرکت‌های خودرویی گفت: تلاش کردیم در تریبون نماز جمعه آنها را آرام کنیم، اما سیاسی کاری‌ها و تحرکات صورت گرفته از سوی رسانه‌های ضد انقلاب باعث شد تا نتیجه و تصمیم درست صورت نگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد تا مشکل مردم به زودی حل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha